Gjest Lompa Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Spørsmålet er enkelt og greit; får du orgasme alene eller sammen med partner? Evt overhodet ikke? Bakgrunnen for pollen er at jeg har sett meg mildt sagt møkklei orgasmepes og orgasmekurs av mer eller mindre troverdig karakter samme hvor man snur seg. Selv sliter jeg for å få det til på egenhånd, har klart det et par ganger sammen med mannen min, men etter at sønnen min ble født har det stoppet helt. Trist å gi avkall på det når man har vært der og vet hvordan det kan være, særlig i en verden som forteller alle at orgasme er noe alle kan få hvis de bare anstrenger seg litt. Enten det eller gi faen i å prøve, så kommer du som et skudd. Enkle opskrifter, ikke sant? NOT! Ikke for meg, og ut i fra hva jeg ser på diverse fora, er jeg LANGT fra alene om det. Dette er ment som en liten uhøytidelig undersøkelse for å gi et lite inntrykk av hvor mange som sliter, for å få bevist overfor alle såkalte "sexperter" at vi som faktisk sliter ræva av oss finnes. Sammen med mannen har jeg prøvd å gi blaffen, jeg har prøvd å teste ut hva som tenner meg og virkelig lagt sjela i forsøkene. Resultat; ingenting. En blogg jeg kom over forteller verden at "orgasme er no big deal". Kan dessverre ikke legge ut link av frykt for at moddisene her skal kalle det personangrep og slette hele pollen. Vær gjerne anonyme, om dere foretrekker det, men værsåsnill folkens, ta dette seriøst og ikke lag en tulletråd ut av dette.
Gjest Lompa Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Forresten, kom gjerne med kommentarer og innspill, om noen har noen. Og bare sånn for ordens skyld, om noen skulle være i tvil; denne pollen er for jentene.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Kommer fint på egen hånd. Med partner så har bare kommet ved tilfeldigheter. Det gjør ingenting om jeg ikke kommer under samleie, men setter stor pris på at partner prøver
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg kommer sammen med partner og på egen hånd. Men med partner kommer jeg ikke bare ved vanlig samleie, jeg trenger tålmodighet og mye håndarbeid eller oralsex. Men mannen er heldigvis tålmodig. Men selv da ikke alltid. Så selv om jeg kommer, er det ikke alltid så lett...
Arkana Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Begge deler, og det har jeg alltid fått. Vet ikke om det er fordi jeg er heldig eller om jeg bare kjenner kroppen min veldig godt, men fornøyd er jeg i allefall.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Jeg kommer sammen med partner og på egen hånd. Men med partner kommer jeg ikke bare ved vanlig samleie, jeg trenger tålmodighet og mye håndarbeid eller oralsex. Men mannen er heldigvis tålmodig. Men selv da ikke alltid. Så selv om jeg kommer, er det ikke alltid så lett... ← Me too, skriver under på denne
Najs Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Ikkeno problem det. Synes jeg er ganske så heldig
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Skjønner ikke disse poll-greiene, så skriver i stedet. Jeg kommer både på egenhånd og sammen med samboeren min. I begge tilfeller må klitoris stimuleres. Kan kun komme vaginalt ved orgasme nr. 2. Jeg er heldig som har en veldig tålmodig partner. Han klarer bare å gi meg orgasme uten hjelp fra meg ved oralsex. Ved samleie må jeg hjelpe til. Håper dette var vettugt
Labomba_83 Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 (endret) Begge. Jeg har hatt en vaginal kombinert med klitoris orgasme en gang under samleie. Og har vært på nippe flere ganger. Men hver gang jeg onanerer selv eller kjæresten onanerer meg får jeg orgasme ved stimulering av klitoris. Eller jeg er litt usikker på om det er vaginal kombinert med klitoris, fordi jeg har ikke helt oversikt over hvor han har alle fingrene sine ;p (måtte legge til noe) Er litt usikker på, er det stor forskjell på vaginal og klitoris orgasme?? Har vært ganske i himmelen flere ganger. Men det er over på ganske kort stund, 5-10 sekunder varer heeele topp-punktet i det det tipper over. Endret 26. september 2006 av Labomba_83
Labomba_83 Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Spørsmålet er enkelt og greit; får du orgasme alene eller sammen med partner? Evt overhodet ikke? Bakgrunnen for pollen er at jeg har sett meg mildt sagt møkklei orgasmepes og orgasmekurs av mer eller mindre troverdig karakter samme hvor man snur seg. Selv sliter jeg for å få det til på egenhånd, har klart det et par ganger sammen med mannen min, men etter at sønnen min ble født har det stoppet helt. Trist å gi avkall på det når man har vært der og vet hvordan det kan være, særlig i en verden som forteller alle at orgasme er noe alle kan få hvis de bare anstrenger seg litt. Enten det eller gi faen i å prøve, så kommer du som et skudd. Enkle opskrifter, ikke sant? NOT! Ikke for meg, og ut i fra hva jeg ser på diverse fora, er jeg LANGT fra alene om det. Dette er ment som en liten uhøytidelig undersøkelse for å gi et lite inntrykk av hvor mange som sliter, for å få bevist overfor alle såkalte "sexperter" at vi som faktisk sliter ræva av oss finnes. Sammen med mannen har jeg prøvd å gi blaffen, jeg har prøvd å teste ut hva som tenner meg og virkelig lagt sjela i forsøkene. Resultat; ingenting. En blogg jeg kom over forteller verden at "orgasme er no big deal". Kan dessverre ikke legge ut link av frykt for at moddisene her skal kalle det personangrep og slette hele pollen. Vær gjerne anonyme, om dere foretrekker det, men værsåsnill folkens, ta dette seriøst og ikke lag en tulletråd ut av dette. ← Prøv å kjøp en vibrator/massasjestav som du bruker på klitoris Kanskje ikke direkte på huden, men utenpå trusa:)
Gjest Søt Skrevet 27. september 2006 #12 Skrevet 27. september 2006 Før så kom jeg bare på egenhånd.. Men når jeg ble sammen med sambo, så måtte jeg bruke vibrator for å komme.. trodde aldri at vi skulle klare det uten den, men hver gang vi har sex nå, så kommer jeg Vi har vel bare blitt bedre kjent med hverandre, og han er en meget meget tålmodig person (på alle punkter)
Gjest Lompa Skrevet 28. september 2006 #14 Skrevet 28. september 2006 Hmmm, interessante greier det her. Godt å se at det ikke er så mange som overhodet ikke får det til. Labomba 83; har prøvd det og. Vibrator funker noen ganger, noen ganger ikke. og alltid bare på egenhånd. Noe som resulterer i en kjip liten fisleorgasme, ikke i nærheten av de jeg engang fikk sammen med mannen. Har vel prøvd det meste, både å bruke alt som er godt for meg både lenge og vel, og å ikke prøve i det hele tatt. Vibrerende egg mot klitten, både med og uten innvendig bruk av vibrator, vibrator inni mens han slikker, penisring med klitorisstimulator ( MED vibrator!) og alltid er resultatet det samme, at jeg er NESTEN der og der stopper det bare. Jeg er glad for deres skyld som får det så lett, men også ganske misunnelig.
Nelle Skrevet 28. september 2006 #15 Skrevet 28. september 2006 Hmmm, interessante greier det her. Godt å se at det ikke er så mange som overhodet ikke får det til. Labomba 83; har prøvd det og. Vibrator funker noen ganger, noen ganger ikke. og alltid bare på egenhånd. Noe som resulterer i en kjip liten fisleorgasme, ikke i nærheten av de jeg engang fikk sammen med mannen. Har vel prøvd det meste, både å bruke alt som er godt for meg både lenge og vel, og å ikke prøve i det hele tatt. Vibrerende egg mot klitten, både med og uten innvendig bruk av vibrator, vibrator inni mens han slikker, penisring med klitorisstimulator ( MED vibrator!) og alltid er resultatet det samme, at jeg er NESTEN der og der stopper det bare. Jeg er glad for deres skyld som får det så lett, men også ganske misunnelig. ← Jeg har en "oppskrift" du kan prøve... Jeg var også nemlig sånn at jeg var nesten der, men så stoppet det opp. Jeg kjente at jeg nesten måtte tisse litt... Da stoppet alt opp - sannsynligvis fordi jeg trodde at jeg måtte tisse, og var redd for å tisse mens vi holdt på etc. Prøv en gang å IKKE holde igjen hvis du kjenner denne følelsen. Tissefølelsen betyr nemlig ikke at du må tisse, men at du er i ferd med å komme. Hvis du er redd for å tisse allikevel, og har sperrer - så kan du jo bare legge et håndkle under. Kan dette tipset være til hjelp tro? Det har hjulpet mange andre før. En gang ringte min homofile kompis som hadde to klassevenninner på besøk. Jentene satt og var frustrerte fordi de ikke fikk orgasme, og min skjønne, morsomme homsekompis ringte til meg for å spørre om jeg hadde noen råd. Jeg ga de tisserådet, og en uke senere ringte homsekompis på nytt og sa at tisserådet hadde blitt en virkelig "slager" på skolen. Alle jentene fikk orgasme!
Labomba_83 Skrevet 28. september 2006 #16 Skrevet 28. september 2006 Hmmm, interessante greier det her. Godt å se at det ikke er så mange som overhodet ikke får det til. Labomba 83; har prøvd det og. Vibrator funker noen ganger, noen ganger ikke. og alltid bare på egenhånd. Noe som resulterer i en kjip liten fisleorgasme, ikke i nærheten av de jeg engang fikk sammen med mannen. Har vel prøvd det meste, både å bruke alt som er godt for meg både lenge og vel, og å ikke prøve i det hele tatt. Vibrerende egg mot klitten, både med og uten innvendig bruk av vibrator, vibrator inni mens han slikker, penisring med klitorisstimulator ( MED vibrator!) og alltid er resultatet det samme, at jeg er NESTEN der og der stopper det bare. Jeg er glad for deres skyld som får det så lett, men også ganske misunnelig. ← Klarer du det bestandig på egenhånd, men sliter når du er sammen med mannen din?? Var det det du mente? Må spørre før jeg skriver noe mer
Labomba_83 Skrevet 28. september 2006 #17 Skrevet 28. september 2006 Jeg har en "oppskrift" du kan prøve... Jeg var også nemlig sånn at jeg var nesten der, men så stoppet det opp. Jeg kjente at jeg nesten måtte tisse litt... Da stoppet alt opp - sannsynligvis fordi jeg trodde at jeg måtte tisse, og var redd for å tisse mens vi holdt på etc. Prøv en gang å IKKE holde igjen hvis du kjenner denne følelsen. Tissefølelsen betyr nemlig ikke at du må tisse, men at du er i ferd med å komme. Hvis du er redd for å tisse allikevel, og har sperrer - så kan du jo bare legge et håndkle under. Kan dette tipset være til hjelp tro? ← Dette tipset var veldig bra synes jeg Jeg har også opplevd at det kjennes ut som om jeg må tisse skikkelig. Også måtte jeg stoppe opp og klemme nederst på magen for å kjenne om jeg virkelig måtte på do Men merket ingenting ;p I alle fall, engang under samleie har jeg klart å holde ut og da gikk det ;p Øvelse gjør mester tror jeg Men en ting som er veeeeldig frustrerende er at når man finner et punkt som gjør sååå godt, så kanskje kommer partneren ut av det, og man må begynne fra halvveis igjen...:/ Det er frustrerende! Eller at partneren ikke klarer å holde igjen lenge nok til at det skjer noe for deg... (Kanskje dette er noe av problemet til TS?) Det har hjulpet mange andre før. En gang ringte min homofile kompis som hadde to klassevenninner på besøk. Jentene satt og var frustrerte fordi de ikke fikk orgasme, og min skjønne, morsomme homsekompis ringte til meg for å spørre om jeg hadde noen råd. Jeg ga de tisserådet, og en uke senere ringte homsekompis på nytt og sa at tisserådet hadde blitt en virkelig "slager" på skolen. Alle jentene fikk orgasme! ←
Gjest mela Skrevet 28. september 2006 #18 Skrevet 28. september 2006 Kun på egenhånd her. Aldri vært i nærheten med en gutt.
Gjest Lompa Skrevet 28. september 2006 #19 Skrevet 28. september 2006 Med mye slit og tid og INTENS konsentrasjon klarer jeg det på egenhånd. Men det tar så langt tid og gir så lite at det er sjelden jeg gidder. Sammen med mannen min (som den eneste noengang) har jeg opplevd det et par ganger. Da hadde vi vært sammen i godt og vel to år. Etter at sønnen vår ble født har det ikke skjedd. Den berømte tissefølelsen har jeg hørt om, aldri merket.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #20 Skrevet 29. september 2006 Jeg kommer kun på egenhånd, dvs ved hjelp av vibrator. Aldri i nærheten av å komme med min mann eller med alle andre jeg har vært med før han. Noen trenger lite stimulering, andre trenger mye. jeg vet ikke om jeg noensinne vil klare å få orgasme ved samleie eller ved oralsex. Jeg klarer jo ikke å fingre meg selv til orgasme så da bør jeg heller ikke forvente at min mann skal gjøre underverker. Slik er min status, på 13 året. Det er til å gråte av og sexlivet blir bare verre og verre fordi min mann føler seg som en evig skuffelse og fordi jeg føler meg som en håpløs partner. Det er faktisk et sykt nederlag å ikke ha et tilfredstillende sexliv med sin mann. Jeg har vært tolmodig i mange år og sagt at det ikke betyr noe at jeg ikke kommer. Men nå føler jeg det ikke slik lenger. Det betyr mye, så mye at jeg blir endeløs trist etter sex.....helt på gråten hver gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå