Gå til innhold

Hjerteformet bok?!


Mrs. B

Anbefalte innlegg

Var en tur i Oslo forrige helg og på Norway Designs så jeg en svart hjerteformet bok/scrapbook med ringperm. Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte den - er det noen som vet om noen steder som selger sånt på nettet?!

Kommer meg ikke til Oslo med det første - og jeg skal bruke boken som del av morgengaven til min kjære - så jeg kan ikke kjøpe den når han er med heller.. Derfor hadde det vært perfekt å kjøpe den fra nettet. icon_smile.gif

Har allerede søkt på Ebay men finner ikke helt det samme.. noen som kan hjelpe meg?!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har allerede sendt dem en mail og spurt om jeg kan kjøpe den over nettet - men har ikke fått noe svar enda.. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg skal kanskje til Oslo på torsdag eller i begynnelsen av neste uke. Hvis du forklarer meg hvor butikken ligger, så kan jeg godt kjøpe den med for deg. Men jeg trenger beskrivelse altså. icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki1971:

Tusen takk for tilbudet - det er virkelig snilt av deg, men en bekjent som bor i Oslo har også tilbudt seg å hjelpe meg, så forhåpentligvis ordner det seg. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...