Mrs. B Skrevet 22. februar 2002 #1 Skrevet 22. februar 2002 Var en tur i Oslo forrige helg og på Norway Designs så jeg en svart hjerteformet bok/scrapbook med ringperm. Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte den - er det noen som vet om noen steder som selger sånt på nettet?! Kommer meg ikke til Oslo med det første - og jeg skal bruke boken som del av morgengaven til min kjære - så jeg kan ikke kjøpe den når han er med heller.. Derfor hadde det vært perfekt å kjøpe den fra nettet. Har allerede søkt på Ebay men finner ikke helt det samme.. noen som kan hjelpe meg?!12
Eivissa Skrevet 23. februar 2002 #2 Skrevet 23. februar 2002 Kan du ikke ringe dit hvor du fant boken og spørre om du kan kjøpe den på "postordre"? Det hadde jo vært en ide?
Mrs. B Skrevet 23. februar 2002 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2002 Jeg har allerede sendt dem en mail og spurt om jeg kan kjøpe den over nettet - men har ikke fått noe svar enda.. 12
Anki1971 Skrevet 25. februar 2002 #4 Skrevet 25. februar 2002 Hmm.. jeg skal kanskje til Oslo på torsdag eller i begynnelsen av neste uke. Hvis du forklarer meg hvor butikken ligger, så kan jeg godt kjøpe den med for deg. Men jeg trenger beskrivelse altså. 12
Mrs. B Skrevet 26. februar 2002 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2002 Anki1971: Tusen takk for tilbudet - det er virkelig snilt av deg, men en bekjent som bor i Oslo har også tilbudt seg å hjelpe meg, så forhåpentligvis ordner det seg. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå