Gå til innhold

Trenger en fleksibel deltidsjobb

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pleieassistent på sykehjem. Du kan jobbe når du vil på døgnet  :sjarmor:

Eller hva med bensinstasjonjobbing?

Hva gjør en pleieassistent da? Pleier det å være lett å få en sånn jobb? Har to sykehjem i nærheten så kanskje det er tingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Meld deg opp hos Manpower. Da ringer de og spør om du kan jobbe da og da, men krever ikke at du skal.

Har meldt meg hos mange vikarbyråer. Tror jeg har meldt meg hos Manpower og. Blir for lite jobb av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør en pleieassistent da? Pleier det å være lett å få en sånn jobb? Har to sykehjem i nærheten så kanskje det er tingen?

En pleieassistent hjelper til ved morgenstell, matservering/mating, sosiale ting og generelt det pasienten trenger i løpet av dagen som et medmenneske kan komme med. I tillegg observerer man pasienten og rapporterer til sykepleier/ved vaktskifte.

Pleier ikke å være så fryktelig vanskelig å få en sånn jobb. Bare stikk innom og spør, du. Det tror jeg sjefen min ville likt fryktelig godt i hvertfall.

Mvh.

pleieassistent Knurr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har meldt meg hos mange vikarbyråer. Tror jeg har meldt meg hos Manpower og. Blir for lite jobb av det.

Okei. Kommer kanskje litt an på hvor man kan jobbe. Kjenner en del som er vikar i bank, de blir oppringt flere ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...