Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Trenger en fleksibel jobb ved siden av studier. Trenger penger sårt nå. Noen idee`r?
Knurr Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Pleieassistent på sykehjem. Du kan jobbe når du vil på døgnet Eller hva med bensinstasjonjobbing?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Pleieassistent på sykehjem. Du kan jobbe når du vil på døgnet Eller hva med bensinstasjonjobbing? ← Hva gjør en pleieassistent da? Pleier det å være lett å få en sånn jobb? Har to sykehjem i nærheten så kanskje det er tingen?
Najs Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Meld deg opp hos Manpower. Da ringer de og spør om du kan jobbe da og da, men krever ikke at du skal.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Meld deg opp hos Manpower. Da ringer de og spør om du kan jobbe da og da, men krever ikke at du skal. ← Har meldt meg hos mange vikarbyråer. Tror jeg har meldt meg hos Manpower og. Blir for lite jobb av det.
Knurr Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Hva gjør en pleieassistent da? Pleier det å være lett å få en sånn jobb? Har to sykehjem i nærheten så kanskje det er tingen? ← En pleieassistent hjelper til ved morgenstell, matservering/mating, sosiale ting og generelt det pasienten trenger i løpet av dagen som et medmenneske kan komme med. I tillegg observerer man pasienten og rapporterer til sykepleier/ved vaktskifte. Pleier ikke å være så fryktelig vanskelig å få en sånn jobb. Bare stikk innom og spør, du. Det tror jeg sjefen min ville likt fryktelig godt i hvertfall. Mvh. pleieassistent Knurr
Skravla Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Tilkallingsvikar på institusjoner for fysisk og psykisk handikappede, eller barneverninstitusjon?
Najs Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Har meldt meg hos mange vikarbyråer. Tror jeg har meldt meg hos Manpower og. Blir for lite jobb av det. ← Okei. Kommer kanskje litt an på hvor man kan jobbe. Kjenner en del som er vikar i bank, de blir oppringt flere ganger i uka.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 vikar på skoler, barnehager eller SFO, eller tilkallingshjelp på restaurant/kafe/bar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå