Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Del Skrevet 26. september 2006 Trenger en fleksibel jobb ved siden av studier. Trenger penger sårt nå. Noen idee`r? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 #2 Del Skrevet 26. september 2006 Pleieassistent på sykehjem. Du kan jobbe når du vil på døgnet Eller hva med bensinstasjonjobbing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Del Skrevet 26. september 2006 Pleieassistent på sykehjem. Du kan jobbe når du vil på døgnet Eller hva med bensinstasjonjobbing? ← Hva gjør en pleieassistent da? Pleier det å være lett å få en sånn jobb? Har to sykehjem i nærheten så kanskje det er tingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Najs Skrevet 26. september 2006 #4 Del Skrevet 26. september 2006 Meld deg opp hos Manpower. Da ringer de og spør om du kan jobbe da og da, men krever ikke at du skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 26. september 2006 #5 Del Skrevet 26. september 2006 Meld deg opp hos Manpower. Da ringer de og spør om du kan jobbe da og da, men krever ikke at du skal. ← Har meldt meg hos mange vikarbyråer. Tror jeg har meldt meg hos Manpower og. Blir for lite jobb av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 #6 Del Skrevet 26. september 2006 Hva gjør en pleieassistent da? Pleier det å være lett å få en sånn jobb? Har to sykehjem i nærheten så kanskje det er tingen? ← En pleieassistent hjelper til ved morgenstell, matservering/mating, sosiale ting og generelt det pasienten trenger i løpet av dagen som et medmenneske kan komme med. I tillegg observerer man pasienten og rapporterer til sykepleier/ved vaktskifte. Pleier ikke å være så fryktelig vanskelig å få en sånn jobb. Bare stikk innom og spør, du. Det tror jeg sjefen min ville likt fryktelig godt i hvertfall. Mvh. pleieassistent Knurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. september 2006 #7 Del Skrevet 26. september 2006 Tilkallingsvikar på institusjoner for fysisk og psykisk handikappede, eller barneverninstitusjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Najs Skrevet 26. september 2006 #8 Del Skrevet 26. september 2006 Har meldt meg hos mange vikarbyråer. Tror jeg har meldt meg hos Manpower og. Blir for lite jobb av det. ← Okei. Kommer kanskje litt an på hvor man kan jobbe. Kjenner en del som er vikar i bank, de blir oppringt flere ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #9 Del Skrevet 26. september 2006 vikar på skoler, barnehager eller SFO, eller tilkallingshjelp på restaurant/kafe/bar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå