Arwen Skrevet 27. september 2006 #21 Skrevet 27. september 2006 Jeg har Iris og Janus ullundertøy til barna mine. Til meg selv også. Jeg liker ikke Cubus sine bomull/ull-undertøy. Da er poenget borte, synes jeg. ← Men hvis ungene klør så er det jo et greit alternativ... De har ren ull på Cubus også, skal teste den i morgen å se om den klør.
Imax Skrevet 27. september 2006 #22 Skrevet 27. september 2006 Jeg har kjøpt en body på Krokofanten , var på homeparty og har en venninne som er helt frelst. Har ikke fått den enda, skal teste først. Men det skal visstnok være bra for sånne siklende barn som mitt, da blir de ikke kalde selv om de har sikl på skuldrene osv. Men det er en ting jeg ikke liker med krokofanten, og det er at alle klærne er rosa og lyseblå.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. september 2006 #23 Skrevet 29. september 2006 Men det som har bomull innerst og ull ytterst, det er vel ikke like bra som det som er av rent ull? ← Nei, hele poenget er at det skal være ull innerst for å transportere bort fuktighet (svette evt. søl), noe bomull ikke gjør. Bomullen holder på fuktigheten, blir kald og klistrer seg til kroppen. Ull gjør ikke det. Det spiller ingen rolle om det er ull utenpå bomullen når bomullen er innerst.
La Guapa Skrevet 30. september 2006 #24 Skrevet 30. september 2006 Hei. Vi brukte ullbody til Lillegull. Hun fikk utslett av den første vi kjøpte. Men så hadde snille tante kjøpt en fra Cubus....Merket som heter Peanuts! Den klødde hun ikke av ! Skal kjøpe maken i år. På Helios har de helt flotte heldresser i ull og silke! Den sleit vi ut!Dyr, men helt genial å smette på før en skal ut i kulda
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #25 Skrevet 30. september 2006 Hei. Vi brukte ullbody til Lillegull. Hun fikk utslett av den første vi kjøpte. Men så hadde snille tante kjøpt en fra Cubus....Merket som heter Peanuts! Den klødde hun ikke av ! Skal kjøpe maken i år. På Helios har de helt flotte heldresser i ull og silke! Den sleit vi ut!Dyr, men helt genial å smette på før en skal ut i kulda ← Nei men det er jo det Bjørnsdatter prøver å si: disse bodyene funker ikke etter hensikten når det er bomull innerst. Og det gjelder vel peanut sine bomull-ull-bodyer fra cubus. eller har peanut rene ullbodyer også?
monja Skrevet 30. september 2006 #26 Skrevet 30. september 2006 Vår lille kom i september og hele den første vinteren brukte vi kun bomullsbodyer. Vi prøvde ull, men det ble for varmt til han. Samme forrige vinteren. Brukte ullbody tre dager tilsammen tror jeg. I år kommer han til å være mer ute i snøen så nå har vi kjøpt body og longs i ull fra Sparkjøp (Tom&Trine).
Arwen Skrevet 30. september 2006 #27 Skrevet 30. september 2006 Nei men det er jo det Bjørnsdatter prøver å si: disse bodyene funker ikke etter hensikten når det er bomull innerst. Og det gjelder vel peanut sine bomull-ull-bodyer fra cubus. eller har peanut rene ullbodyer også? ← Cubus har rent ullundertøy også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå