Zafir Skrevet 27. april 2002 #41 Del Skrevet 27. april 2002 Kjære søte Poona. Takk for at du vil dele den tragiske hendelsen med oss...jeg sitter her med tårer i øynene og har lyst til å strekke ut en hånd til deg...og gi deg en varm klem. Håper at du får den trøsten og varmen som du trenger av dine nærmeste(regner nesten med det; høres ut som at du har en flott familie!) Stoooooor klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 27. april 2002 #42 Del Skrevet 27. april 2002 Kjære Poona-mor! Jeg ble så trist, så trist da jeg leste historien din, så vondt, og så redd du må ha vært! Sier som Zafir, det virker som du har masse flotte mennesker rundt deg som stiller opp nå, og det er kjempefint. Tillat deg å gråte, sørge, banne og kjefte, la det få komme ut, alt det vonde. Så skal du se det føles lettere etterhvert. Håper du snart finner igjen troen, håpet og pågangsmotet til å begynne prøvingen igjen. Neste gang går det bra, det må man bare tro på. Jeg skal krysse alt jeg har for deg når den tid kommer! Masse trøste-klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 1. mai 2002 #43 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei kjære jenta mi! Tenker masse på deg. Har sendt en privat melding. Klem fra,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia Skrevet 1. mai 2002 #44 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg ble kjempelei meg når jeg leste historien din, sitter her med våte øyne(snufs). Håper det går bra med deg og at dere lykkes snart. Klem fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poona Skrevet 11. mai 2002 Forfatter #45 Del Skrevet 11. mai 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 11. mai 2002 #46 Del Skrevet 11. mai 2002 Hei Poona! Så flott å høre at du har funnet tilbake humøret og pågangsmotet, nå ble jeg glad! Jeg ser på charten din at EL muligens er rundt hjørnet, så nå krysser jeg fingrene for deg fremover! Stå på med kosen, så satser vi på at du snart får klaff igjen - og denne gangen skal det gå BRA!! Selv er jeg på dag 2, og har fått bekreftet at jeg har hatt EL sist syklus gjennom svaret på progesteron-blodprøven jeg tok, jippi! Da er tydeligvis enkel Pergokur tilstrekkelig for meg, og det er godt. Skal gå på med en ny kur denne syklusen, starter allerede i morgen. Får jeg EL igjen da, så skal påfølgende syklus bli uten hormonstimuli, da skal kroppen få sjans til å greie biffen selv. (Men det beste er jo om det ikke blir noen neste syklus da, hihi!) Så det blir spennende tider for oss begge fremover.. Håper vi "snakkes" mer i tiden fremover, vit at jeg følger nøye med deg og håper det beste! Mange klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 11. mai 2002 #47 Del Skrevet 11. mai 2002 Kjære Poona!! Jeg ble så glad da jeg leste hva du hadde skrevet!!..så kjekt at du er med som prøver igjen, denne gangen skal vi klare det!!.. Jeg er selv på dag 2 igjen, så denne måneden skal det PRØVES!!!!... Lykke til kjære Poona, skal følge med på deg!!! PS, måtte du virkelig fjerne den søte logoen din??..så teit!! masse klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 11. mai 2002 #48 Del Skrevet 11. mai 2002 Hei og hopp Poona! Tusen takk for hilsen i dagboka mi og for PM. Så godt å høre at du er tilbake som prøver og at du på nytt har funnet livsgleden. Men husk at når det kommer mørke dager, så vil jeg alltid være her for deg. Bare skriv en PM og jeg er på plass. Koseknuseklem fra, 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 12. mai 2002 #49 Del Skrevet 12. mai 2002 Åh så flott å se at du er her inne Nå ble jeg kjempeglad!!! Har ikke sett charten din ennå, men har du passert EL? Det hadde jo vært helmaks om dere traff med én gang! Men du må ikke bli lei deg om det tar lengre tid...det er naturlig det også, enten man har mistet eller ei. Det var jo kjempesynd at du ikke fikk ha logoen din da! Den var jo bare så utrolig skjønn!!!! (pst...hvor finner man slike logoer tro...hadde vært kult med slike i e-mail til venner osv) Ønsker deg og din kjære lykke til igjen Masse klemmer fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia Skrevet 12. mai 2002 #50 Del Skrevet 12. mai 2002 Heisann!!! så gøy og ha deg tilbake som prøver og at livsgleden har kommet tilbake. Ønsker deg lykke og hell i prøvingen, følger med deg vet du jenta mi!!! klem fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taurus Skrevet 13. mai 2002 #51 Del Skrevet 13. mai 2002 Kjempefint å ha deg tilbake. Godt å se deg ved godt mot Poona. vil bare gi deg en kjempetillykke klem nå når du begynner å prøve igjen. Stoooooor klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 26. mai 2002 #52 Del Skrevet 26. mai 2002 Hei Poona Hvordan står det til med deg da? Begynner det å nærme seg ikke-mens snart tro? Jeg håper at syklusen holder seg normal etter at du mista...ikke noe moro om man skal slite med det i tillegg Jeg har tenkt masse på deg...og ønsker deg alt vel. Jeg blir trist til sinns når jeg ser hvor mange som mister...og samtidig er det ok å vite om det (være litt forberedt på at det kan skje hvem som helst). Nå skal jeg xxxxxxxxxxx fingre for at dere slipper å vente lenge før 2 blå dukker opp igjen Lykke til kjære deg!!!!!!! Masse klemmer fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 27. mai 2002 #53 Del Skrevet 27. mai 2002 Her kommer jeg og storken JAAAAAAA!!!! Det ble 2 blå idag ja Masse klemmer fra en lykkelig Sessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poona Skrevet 27. mai 2002 Forfatter #54 Del Skrevet 27. mai 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 27. mai 2002 #55 Del Skrevet 27. mai 2002 Gratulerer så masse vennen!!.. Har vel gratulert deg en million ganger både her og der nå? Vel, nå skal i alle fall vi kose oss skikkelig fremover Morro at vi skal gå gravide sammen. Nå MÅ jeg bare komme til vestlandet en tur da Hadde tenkt det til jul, men da er jo jeg høygravid *knis* Kos fra Sessa 4+0 idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 27. mai 2002 #56 Del Skrevet 27. mai 2002 Gratulerer så mye, Poona! Dette fortjente du 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 27. mai 2002 #57 Del Skrevet 27. mai 2002 Gratulerer, Poona. Lykke til med spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia Skrevet 27. mai 2002 #58 Del Skrevet 27. mai 2002 Det er jo regne babybomen her på kvinneguiden!!! Så gøy, kjempe glad for dere to som har mistet har blitt så raskt gravid JIPPI!! Krysser fingrer og tær for det går bra denne gangen noe som det sikkert gjør!!! Hipp hurra!!! Klem fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 27. mai 2002 #59 Del Skrevet 27. mai 2002 Å gjett om det har klødd i fingrene mine i hele dag .....men ville jo gjerne la deg komme med god-nyheten selv GRATULERE MED 2 BLÅ!!!DETTE VAR VIDUNDERLIG Å HØRE! Tenk at det skulle gå så fort da!!! Kjempeartig for deg Ønsker deg lykkelykkelykke til med svangerskapet! Og ikke la hovmodige leger/jordmødre stoppe deg om du skulle bli nervøs for å miste igjen....håper du får tett oppfølgning jenta mi Stå på krava! Kos deg masse i sommermånedene....vi kommer etter snart vi også Suss og klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 27. mai 2002 #60 Del Skrevet 27. mai 2002 Grattis Poona Dette var strålende nyheter, som Pia sier, jammen er det babyboom nå! Flott at det gikk så raskt etter at du mistet, du skal se at denne gangen klorer spiren seg godt fast i mammas mage, og vips er du 12 uker på vei ( er vel omtrent det du skulle vært nå ?!?). Lykke til, Poona Klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå