Gå til innhold

Doodad sin


Frk Doodad

Anbefalte innlegg

:)

Dette blir moro

Har handlet inn endel strikkede høstplagg på Benneton, men finner ikke bilder av dem....

Hvit basis jakke med rett knappestolpe

Brun bolero-jakke

Mønstret lys lilla vest med belte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har de siste i sort. Kjempefornøyde med dem! Dessuten så er de utrolig gode å gå i! Likte også de første... :)

Hmmm, må nok en tur til byen snart. De skoene måååå jeg bare ha :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skolettene var dødsfine! Men hva bruker du til slike? Jeg bruker mest veldig lange bukser, og da kan man igrunnen ha så kule/stygge sko man vil, uten at det vises. Litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skolettene var dødsfine! Men hva bruker du til slike? Jeg bruker mest veldig lange bukser, og da kan man igrunnen ha så kule/stygge sko man vil, uten at det vises. Litt kjedelig.

Tenkte at de kunne brukes til smale jeans, slik at buksen kommer inne skolettene. Sikkert fine til skjørt også! Må kommer meg avgårde å prøve de fort fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg til byen å kjøpe de Skolettene :klappe:

Kjøpte meg en oversized sort lang kortermet strikket genser i går som jeg har tenkt å bruke med belte i livet. Skal se om jeg finner bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppedagbok? Så gøy :hoppe: Likte veldig godt dei siste skoene, skal du kjøpa dei? Og den lilla vesten med belte høyrtest også smashing ut! *vil ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppedagbok? Så gøy :hoppe: Likte veldig godt dei siste skoene, skal du kjøpa dei? Og den lilla vesten med belte høyrtest også smashing ut! *vil ha*

Hei

Koselig med besøk i boka mi ;)

Ble til at jeg bare kjøpte skolettene. De andre skoene hadde de bare igjen i sort, og jeg hadde sett meg ut de i gull.

Ble også 2 par grå leggings med meg hjem gitt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har samme boleroen men i hvitt og den er kjempegod på!

Så bra :)

Hvordan er den i størreslsen.

Beuker normalt 38/40, og blir alltid i tvil når det gjelder de størrelsene til H&M. 36/38 høres litt liten ut og 40/42 høres for stor ut......arrrg, dustestørelser :forvirret:

Endret av Frk Doodad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en str 34, og syns den passet perfekt, verken stor eller liten i str. Men obs: Den nupper fra dag en, og den ene knappen falt av etter 2. gangs bruk, så den tåler ikke så mye... Litt trist, for den er så fin! Jeg vurderer å ringe H&M for å returnere den, men vil egentlig ikke. Kanskje skal jeg skifte knapper på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en str 34, og syns den passet perfekt, verken stor eller liten i str. Men obs: Den nupper fra dag en, og den ene knappen falt av etter 2. gangs bruk, så den tåler ikke så mye... Litt trist, for den er så fin! Jeg vurderer å ringe H&M for å returnere den, men vil egentlig ikke. Kanskje skal jeg skifte knapper på den.

Har du 32/34 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempefine de skoene du har som avatar :)

Ja, de skoene er superfine :)

Fikk aldri kjøpt de da ettersom jeg kun fant de i sort + at de ikke passet 100% på foten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk forresten endelig prøvd denne kjolen. Fant den på Rosenrød sin shoppedagbok og har siden vært hekta på den kjolen. Uheldigvis var det kun L igjen, og den var for stooor. Men fin var den, tror jeg kjøper den hvis jeg kommer over M.

Ellers har H&M pakken min kommet, betyr ny kosebukse, treningsgenser og highwaterbukse til meg :sjarmor: + en drøss av julegaver og klær til minimee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten endelig prøvd denne kjolen. Fant den på Rosenrød sin shoppedagbok og har siden vært hekta på den kjolen. Uheldigvis var det kun L igjen, og den var for stooor. Men fin var den, tror jeg kjøper den hvis jeg kommer over M.

Ja, den er fin den kjolen. Kunne også tenkt meg å prøve den, men har ikke funnet den i butikkene der jeg bor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har shoppa SMINKEEEE :ler:

Det er bare såå utrolig morsomt å shoppe sminke!

Denneøyenskyggen fra MAC

En lebestift fra MAC, men husker hva fargen het. Det var jo bare en milliom forskjellige der! Den var i allefall plommerød, nydelig! Spesielt nå i julebordsesongen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...