Gjest utlogget idag.. Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 hei idag merket jeg noe rart når jeg var på do.... ved rumpehullet så var det en avlanget dings (myk) der,,,,,, kunne nesten tro det var en slags avlanget vorte....... vet ikke hva det er . men er litt bekymra ang kreft og slike ting.... hva tror dere det kan være? kvier meg litt til å gå til legen..... uff..... noen som har peiling-?
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Er det mulig å få fjernet? gjør det i såfall veldig vondt?
Gjest Rilokiley Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Kjønnsvorter kan også komme rundt endetarmsåpningen
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Høres ut som en kjønnsvorte ja. Du må nok gå til legen for å få resept på vortemiddel!
Gjest utlogget i dag Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Høres ut som en kjønnsvorte ja. Du må nok gå til legen for å få resept på vortemiddel! ← vil den da forsvinne om jeg får resepten?
ashera Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Høres mer hemorrideaktig ut, spør du meg. Hvis du likevel er bekymret for at det er kjønnsvorter, gå til legen og få behandling. De forsvinner ikke om du får resept, men tar du den reseptbelagte medisinen som foreskrevet, forsvinner de nok.
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Høres mer hemorrideaktig ut, spør du meg. Hvis du likevel er bekymret for at det er kjønnsvorter, gå til legen og få behandling. De forsvinner ikke om du får resept, men tar du den reseptbelagte medisinen som foreskrevet, forsvinner de nok. ← Jeg har ikke hatt noen av delene så jeg skal ikke være altfor påståelig, men jeg vil egentlig tro at en stor og avlang hemoriode ville gjort vondt... Kjønnsvorter på sin side kan være både runde, blomkålaktige og avlange, og er ikke vonde. Uansett, doktoren tar nok knekken på både kjønnsvorter og hemoroider, selv om det ikke er verdens hyggeligste ting å gå til ham for!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå