Gå til innhold

en avlanget dings

Gjest utlogget idag..

Fremhevede innlegg

Gjest utlogget idag..
Skrevet

hei

idag merket jeg noe rart når jeg var på do....

ved rumpehullet så var det en avlanget dings (myk) der,,,,,, kunne nesten tro det var en slags avlanget vorte....... vet ikke hva det er . men er litt bekymra ang kreft og slike ting....

hva tror dere det kan være? kvier meg litt til å gå til legen.....

uff..... noen som har peiling-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig å få fjernet? gjør det i såfall veldig vondt? :(

Gjest Rilokiley
Skrevet

Kjønnsvorter kan også komme rundt endetarmsåpningen

Skrevet

Høres ut som en kjønnsvorte ja. Du må nok gå til legen for å få resept på vortemiddel!

Gjest utlogget i dag
Skrevet
Høres ut som en kjønnsvorte ja. Du må nok gå til legen for å få resept på vortemiddel!

vil den da forsvinne om jeg får resepten?

Skrevet

Høres mer hemorrideaktig ut, spør du meg. Hvis du likevel er bekymret for at det er kjønnsvorter, gå til legen og få behandling. De forsvinner ikke om du får resept, men tar du den reseptbelagte medisinen som foreskrevet, forsvinner de nok. ;)

Skrevet
Høres mer hemorrideaktig ut, spør du meg. Hvis du likevel er bekymret for at det er kjønnsvorter, gå til legen og få behandling. De forsvinner ikke om du får resept, men tar du den reseptbelagte medisinen som foreskrevet, forsvinner de nok.  ;)

Jeg har ikke hatt noen av delene så jeg skal ikke være altfor påståelig, men jeg vil egentlig tro at en stor og avlang hemoriode ville gjort vondt... Kjønnsvorter på sin side kan være både runde, blomkålaktige og avlange, og er ikke vonde.

Uansett, doktoren tar nok knekken på både kjønnsvorter og hemoroider, selv om det ikke er verdens hyggeligste ting å gå til ham for! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...