Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 er knekkebrød like "farlig" som brød? prøver å redusere litt på brød inntaket og lurer på om grovt knekkebrød er bedre? prøver å spise litt mindre brød for å gå ned litt i vekt.
Gjest Slankeren Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Samme her. Kanskje noen vet?
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 fiber-rik er bedre å spise enn vanlig brød. anbefales av fedon lindberg også. finnes i tre varianter, jeg liker den med tranebær best.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 knekkebrødet heter fiber rik? men hva med vanlig knekke brød, eks havreknekkebrød eller sport knekkebrød?
Tusseline Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Knekkebrød med 100% fullkorn er bra. Inneholder dessuten mindre kalorier enn brød. 2 knekkebrød tilsvarer ca. 1 brødskive.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 knekkebrødet heter fiber rik? men hva med vanlig knekke brød, eks havreknekkebrød eller sport knekkebrød? ← ja, fiber-rik er navnet på knekkebrødet. de andre du nevner er sikkert grei de også, men jeg holder meg til fiber-rik.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå