cola-hora Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 (endret) Kjæresten min, på 16 år, går på Diane, p-piller! Spørsmålet er så: kan hun hoppe over mensen, med disse p-pillene! Hun nærmer seg siste pille på sitt andre brett, så ønsker derfor svar, snarest Ønsker gjerne svar fra erfarne folk, og dere, som har brukt pillen selv På forhånd: takk Endret 25. september 2006 av cola-hora
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg gjorde ihvertfall det da jeg gikk på Diane. Håper virkelig at det ikke var noe galt i det...
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Ja, det går fint an. Det er bare å fortsette på neste brett uten pillefri uke. Det står forklart i bruksanvisningen også.
cola-hora Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2006 Ja, det går fint an. Det er bare å fortsette på neste brett uten pillefri uke. Det står forklart i bruksanvisningen også. ← I følge henne, står det ikke noe om det i bruksanvisningen.
cola-hora Skrevet 25. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2006 Jeg gjorde ihvertfall det da jeg gikk på Diane. Håper virkelig at det ikke var noe galt i det... ← Takktakk:) Ønsker fortsatt svar fra flere, som vet noe om dette:)
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Da har hun ikke lest den nøye nok. Men som sagt: det er bare å fortsette på et nytt brett.
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Da har hun ikke lest den nøye nok. Men som sagt: det er bare å fortsette på et nytt brett. ← Jeg mener faktisk at jeg også leste nøye gjennom bruksanvisningen for å finne noe om dette, uten at det sto noe. Jeg måtte undersøke på internett i stedet.
cola-hora Skrevet 25. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2006 Da har hun ikke lest den nøye nok. Men som sagt: det er bare å fortsette på et nytt brett. ← Hun har lest den MANGE ganger, og det står ikke i bruksanvisningen!
cola-hora Skrevet 25. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2006 Jeg mener faktisk at jeg også leste nøye gjennom bruksanvisningen for å finne noe om dette, uten at det sto noe. Jeg måtte undersøke på internett i stedet. ← Hva fant du ut da?
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Hva fant du ut da? ← Jeg fant bare generelle regler for enfase-piller, så jeg satset på at det gikk bra.
cola-hora Skrevet 25. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 25. september 2006 Jeg fant bare generelle regler for enfase-piller, så jeg satset på at det gikk bra. ← Å, det gikk bra??
flickan Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 JA, hun kan fint hoppe over mensen ved å direkte på neste brett.. Har selv gått på Diane i mange år og gjordt dette uten problemer. Men generelt anbefales det at man en gang i blant slipper mensen til da slimhinnene kan bli tørre og må fornyes.. (Et problem som er vanlig for kvinner etter overgangsalderen fordi de ikke får mensen lenger..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå