Puppeguri Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Er det noen her som har tatt brystforstørrelse? Jeg er på min tredje dag med store pupper og lurer på om det er noen her og dele erfaringer med?
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg opererte også på fredag. Tok brystløft og la inn 325 gram silikon over muskel. Er skrekkelig fornøyd, sitter nesten bare å gliser Vi har en tråd på Dagbokforumet, CeeCee sin dagbok. Der er det flere som har operert eller skal operere. Jeg har iallefall fått masse hjelp derfra Akkurat nå kjenner jeg bare trykket, at puppene blir pressa mot brystkassa av den stramme bh'en og bandasjen. I morgen skal jeg dusje for første gang Gleder meg Hvor var der du opererte da? Og hvor mye tok du?
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg opererte også på fredag. Tok brystløft og la inn 325 gram silikon over muskel. Er skrekkelig fornøyd, sitter nesten bare å gliser Vi har en tråd på Dagbokforumet, CeeCee sin dagbok. Der er det flere som har operert eller skal operere. Jeg har iallefall fått masse hjelp derfra Akkurat nå kjenner jeg bare trykket, at puppene blir pressa mot brystkassa av den stramme bh'en og bandasjen. I morgen skal jeg dusje for første gang Gleder meg Hvor var der du opererte da? Og hvor mye tok du? ← Hei! Kan jeg spørre om av hvem du ble operert og hvorfor du tok brystløft og hvor arrene er plassert?? Hilsen en som lurer på å gjøre det samme:)
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Bare å spørre det vettu Savnet selv litt informasjon om selve brystløftdelen jeg og, når jeg søkte råd på internett, så nå må jeg prøve å hjelpe iallefall Jeg opererte hos Plastikkirurgene A/S Clinique Pilestredet Park http://www.plastikkirurgene.no og jeg er veldig fornøyd. Jeg tok brystløft fordi jeg har gått en del ned i vekt, og dermed ble puppene mine ganske tomme og hengete følte jeg.. Og siden jeg bare er 20 år så orket jeg ikke å gå rundt slik i mange år før jeg får barn, så jeg gjorde det med en gang og det angrer jeg ikke på Grunnen til at jeg valgte denne klinikken er at de er "eksperter" på å fikse på kropper etter vektnedgang, og at de tok følelsene mine på alvor da.. Jeg har ikke sett arrene mine enda, jeg er grusomt spent. Men jeg tok løft med fullt ankerarr da, så arret mitt går rundt brystvorten, ned fra brystvorten og under brystet.. Hvis det er lite heng som skal bli korrigert så kan man bruke "smultring"-metoden, der man skjærer en smultring utenfor brystvorta og snurper sammen.. Da får man bare arr i det rosa på brystvorta, og det synes ikke noe særlig. Men kirurgen ville ikke anbefale det, siden det blir veldig press på brystvorta og den kunne utvides med 1-2 cm på to år.. Nå har det gått 3 dager siden operasjonen, og jeg angrer ikke noe.. Glad jeg gjorde det med en gang, istedet for å vente flere år Håper du fikk svar på noe, hvis ikke er det bare å spørre mer
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Takk for langt og utfyllende svar:) "Men kirurgen ville ikke anbefale det, siden det blir veldig press på brystvorta og den kunne utvides med 1-2 cm på to år.. " Hang meg imidlertid veldig opp i dette - har aldri hørt om det før... Er det selve brystvorten eller det rundt som strekker seg?? Hørtes ikke særlig ok ut. Det var et slik inngrep jeg i utgangspunktet ville ha, men nå vet jeg neimen ikke... Er vel bare å hive seg ut i det og dra på en konsultasjon...
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Takk for langt og utfyllende svar:) "Men kirurgen ville ikke anbefale det, siden det blir veldig press på brystvorta og den kunne utvides med 1-2 cm på to år.. " Hang meg imidlertid veldig opp i dette - har aldri hørt om det før... Er det selve brystvorten eller det rundt som strekker seg?? Hørtes ikke særlig ok ut. Det var et slik inngrep jeg i utgangspunktet ville ha, men nå vet jeg neimen ikke... Er vel bare å hive seg ut i det og dra på en konsultasjon... ← Det var kanskje litt dårlig forklart av meg, men jeg valgte bort det når jeg fikk se bildene, så det var ikke noe særlig nei.. Når man gjør det på en måten så blir jo all spenningen på et punkt, nemlig på brystvorta. Og som vi alle vet så har puppene lyst nedover etterhvert, og da blir det voldsomt press på brystvorta. Og med brystvorta mener jeg altså området rundt, slik at du kan ende opp med et ganske stort rosa område hvis du er uheldig, siden huden blir strekt.. Men det blir jo sjeldent pent da.. Derfor valgte jeg løsningen med litt mer arr, som kirurgen anbefalte, både som en kirurgisk bedre metode og litt mer langsiktig resultat Jeg så på arrene mine i sted, dag 4 etter operasjon.. Jeg angrer ingenting. Når stingene er borte, og ting gror litt, så tror jeg ikke at det vil synes så godt jeg
Panterine Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 <span style='color:#FF0099'>Bare å spørre det vettu Savnet selv litt informasjon om selve brystløftdelen jeg og, når jeg søkte råd på internett, så nå må jeg prøve å hjelpe iallefall Jeg opererte hos Plastikkirurgene A/S Clinique Pilestredet Park http://www.plastikkirurgene.no og jeg er veldig fornøyd. Jeg tok brystløft fordi jeg har gått en del ned i vekt, og dermed ble puppene mine ganske tomme og hengete følte jeg.. Og siden jeg bare er 20 år så orket jeg ikke å gå rundt slik i mange år før jeg får barn, så jeg gjorde det med en gang og det angrer jeg ikke på Grunnen til at jeg valgte denne klinikken er at de er "eksperter" på å fikse på kropper etter vektnedgang, og at de tok følelsene mine på alvor da.. Jeg har ikke sett arrene mine enda, jeg er grusomt spent. Men jeg tok løft med fullt ankerarr da, så arret mitt går rundt brystvorten, ned fra brystvorten og under brystet.. Hvis det er lite heng som skal bli korrigert så kan man bruke "smultring"-metoden, der man skjærer en smultring utenfor brystvorta og snurper sammen.. Da får man bare arr i det rosa på brystvorta, og det synes ikke noe særlig. Men kirurgen ville ikke anbefale det, siden det blir veldig press på brystvorta og den kunne utvides med 1-2 cm på to år.. Nå har det gått 3 dager siden operasjonen, og jeg angrer ikke noe.. Glad jeg gjorde det med en gang, istedet for å vente flere år Håper du fikk svar på noe, hvis ikke er det bare å spørre mer </span> Hei på deg Gratulere med "nye" fjonge pupper. Jeg skal også ta brystløft; den 6. november og jeg er veldig usikker på størrelsen på innlegget. Jeg skal også ha ankerlift og legge inn silikon rund moderat profil over muskelen. Jeg er 75/80 C i dag og vil ikke ha større pupper; bare fylle dem opp og løfte dem. Kirurgen foreslå 200 ml, men jeg synes det høres så lite ut??? Har sett mye grelle eksempler på brystløft på amerikanske nettsider og gruer meg for resultatet. Er ikke så redd for arrene; de blir jo lysere etterhvert som tiden går, men er redd for hvordan formen på puppene vil bli etter et løft. Jeg vil jo ha runde pupper, men ikke appelsiner og jeg vil heller ikke at de skal bli flate på toppen med fylde i bunn. Dette er ikke lett. Hva slags størrelse hadde du på BH før løftet ditt? Kan vel også nevne at jeg e 169 høy og veier 58 kg så det er klart; kjempepupper vil jeg absolutt ikke ha. :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå