Gå til innhold

Hvor gammel var du da du giftet deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var du eller hvor gammel er du når du skal gifte deg?

Gleder meg til jeg selv skal stå hvit brud, men jeg lurer på hvor gammle folk er nå for tiden før de gifter seg :)

Syns flere og flere gifter seg ganske unge, rundt 18-19 år, men er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 28 år da jeg giftet meg , min mann var 25.

Mulig at det er vanlig at man gifter seg tidligere, men jeg må bare si at jeg er kjempeglad for at jeg ikke giftet meg da jeg var 19 år.....

Skrevet

Er ikke forlovet enda, men vi snakker endel om bryllup allikevel. Regner med at det blir sent på sommeren neste år. Da er vi 24 år begge to.

Skrevet

Vi gifter oss i juni, da er jeg 23 og han 24. Fin alder det! :D

Skrevet

vi gifterossneste sommer (2004) og da er begge 24:) og da har vi vært sammen i litt over 7 år.

klem Iset

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var 23 han 24, da vi giftet oss i sommer.

Skrevet

Vi giftet oss like før jul, og var 32 og 33.

Glad jeg ikke giftet meg da jeg var 22-23.

Skrevet

skarolinee:kommer jo litt an på HVEM du gifter deg med og hvor lenge dere har vært sammen. vi er 24 når vi gifter oss(han har nettopp fylt da) men vi har vært sammen i over 7 år da. og vi elsker hverandre over alt på jord:)

men jeg skjønner poenget ditt, mange gifter seg unge og altfor tidlig. kjenner flere som har giftet seg med typen sin etter å ha vært sammen i under et år, og det kan være et sjansespill.

klem Iset :wink:

Skrevet

Jeg giftet meg i fjor, og var 27. Mannen min er 36.

Skrevet

Vi giftet oss i fjor høst, jeg 24 og han 28 år

Skrevet

Jeg vil da vere 27 og han 30 når vi gifter oss i august.

Skrevet

Vi har ikke satt noen dag eller noe, vi er ikke engang forlovet. Men om vi skal gifte oss så blir det ikke før om et par år, og jeg vil være 30 år.

Jeg er glad jeg ikke gifta meg da jeg var 19, da hadde jeg endt opp med xxxx, og det er jeg jammen glad jeg ikke gjør hi hi :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Vi giftet oss 13. juli-02, min mann var 23 og jeg 21. Angrer ikke ett sekund.. vi har vært sammen i 6 år. Til dere som er glad dere ikke giftet dere når dere var 22-23, så gidder iallefall ikke jeg å vente med å gifte meg bare fordi jeg "må" nærme meg 30...

MO

Skrevet

Men du Gjest, det har vel ikke noe med om man MÅ vente til man er nermere 30. Det har da med å gjøre om man har funnet en man elsker eller ikke. Noen finner han/henne når de er 16, andre når man er 26, andre igjen venter til de er 36......slikt er helt individult vet du.....

Skrevet

JEg og Bananmannen skal gifte oss neste høst (august 2004) og jeg vil da være 22 år, mens Bananmannen vil være 32 år

*klem*

Skrevet

Vi gifter oss nå til sommeren, jeg er 25 og min kjære er 30.

Vi glær oss :hoppe:

K.

Skrevet

Jeg vil være 34 og han 38. Akkurat den dagen vi gifter oss, har vi vært sammen i 17 år!! :ler:

Slå den! :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Når vi gifter oss om 1 1/2 år vil jeg være snart 25 og min kjære vil være 32. Da har vi vært samme i over 5 år

Skrevet

Vi gifter oss i mai og da er jeg 25 og samboeren min 28 år

Skrevet

Jeg skal gifte meg i august. Da er jeg nesten 21 og han 23.

Enig i at alderen ikke spiller noen rolle, så lenge man vet...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...