Gå til innhold

En kanarifugl bekjennelser

Pasha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

får håpe på seier.. i verste fall uavgjort... da er vi fremdeles på toppen.... men det går ikke med tap.. da kommer de ekle brann-mennene forbi oss....

og neste kamp er det jo hat-oppgjøret. alltid moro kamper det.. men elendig fotball da.. (godt at det ikke var enga vi møte når vi møte viking.. da regnet det jo og var våt bane.. kunne blitt mye stygt da).. heldigvis pleier vi å vinne disse kampene (eller mest vanlig er jo uavgjort.. men de siste årene har kampene stort sett endt med sier til oss :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke enda...

får se hva som skjer..

med tanke på hvem sambo holder med er det best at vi ser den kampen på hver vår tv... og at det helst ender uavgjort sånn for husfredens skyld :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han er enga fan ja (og mannen er vel i grunn mer riktig å si..vi er jo gift).. går så vidt :ler:

men stakkars unge.. blir forvirret den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir fort litt fotball her ja fjellrypa...

men da det med ro... jeg skal nok få inn litt fotball i den andre og jeg. Jeg må jo planlegge drakt-kjøpt til den lille vet du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja. det var jo godt det i allefall :ler:

fikk grillet i panna i steden for da.. gadd ikke å reise å kjøpe ny gass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir spennende ja. får håpe at vi greier å få en seier endelig da..

og at brann tryner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei.. nå kan alle de andre lagene bare spille uavgjort og vi vinne resten :ler:

vel bunnlagene (minus et vist bydelslag) kan jo vinne litt da.. og da gjerne mot de ande topplagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Skjønner jo at du ønsker litt seier for vif :forvirret: , men jeg deler ikke det synet :ler:

Men samme her: Viking kan gjerne gjøre det godt de, men ikke bedre enn lsk. Hvorfor? Jo fordi mannen min heier på de, og jeg bor her og liker viking.

Men ikke bedre enn lsk. Et sted går grensen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. vif skal ikke ha seier.. det er de av bunnlagene som ikke skal få noen seire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...