Gå til innhold

Forbaska visdomstann!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klarer nesten ikke å gape. Og så har jeg ikke tannlegen min her i Bergen, har nemlig ikke meldt flytting til folkeregisteret. Må jeg gå på tannlegevakten da?

Ser at tannlegevakten bare har åpent fra 1830-22 eller noe.. Aner ikke om jeg kommer til en gang, er jo vanligvis milevis med kø der inne.

Sist jeg trakk en visdomstann betalte jeg 680 kr, men da var jeg 19 og slapp unna billig, er nok ikke like heldig denne gangen. Men hva koster det for en vanlig undersøkelse? Antar at det som skjer første gangen, er at tannlegen ser å tanna mi, tar røntgenbilder og skriver ut en resept på antibiotika. Det kan vel ikke være så dyrt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å finne en ny tannlege, er ikke avhengig av at du har meld flytting det.

Skrevet

Var hos tannlegevakten i går og fikk antibiotika. Håper hevelsen går ned snart.. :forvirret:

Har alltid hørt at en ikke kan bytte tannlege uten å melde flytting? Men det er vel kanskje feil da. :)

Skrevet

Jeg har også nettopp hatt betennelse i visdomstannen. Jeg pøste bare på med ibux, som virker betennelsesdempende, så gikk det over etter noen dager. Men tannen må nok ut snart.

Sist jeg tok en visdomstann, kostet det bare litt over 1000 kroner.

Skrevet

Jeg skulle slippe å trekke tanna, jeg! Den er nesten kommet helt opp og det er plass. Derfor skulle det holde med antibiotika. Slapp også unna med minstetakst på 157 kroner - er så fornøyd! 1000 kroner var ikke så dyrt for trekking da, Tuji! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...