Mysti Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg VIL ha gratinert blomkål i dag! Men, som de glupske munnene vi er, så holder ikke bare det. Kan man ha kjøtt ved siden av? Og evt, hva slags?
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Bacon er godt til!! Og gulrøtter, brokkoli og løk kanskje..
Mysti Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2006 Jeg skal ha bacon, brokkoli, løk og hvitløk sammen med blomkålen. Bare lurte på om man kunne ha noe kjøtt til, slik at det blir "middag", liksom...
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Jeg skal ha bacon, brokkoli, løk og hvitløk sammen med blomkålen. Bare lurte på om man kunne ha noe kjøtt til, slik at det blir "middag", liksom... ← hva med å ha noen skiver med poter og gulerøtter oppi oxo og helle over hvit saus... det er snadder det,,,,,, lykke til med middagen
Mysti Skrevet 25. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2006 Hmmm... Nå har jeg tatt opp skinkebiff av svin fra frysa, og om jeg tar gulrøtter og poteter oppi i tillegg, ja da har jeg jaggu middag som holder til oss slukhalsene!
Amanlis Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Hmmm... Nå har jeg tatt opp skinkebiff av svin fra frysa, og om jeg tar gulrøtter og poteter oppi i tillegg, ja da har jeg jaggu middag som holder til oss slukhalsene! ← Mmmmm, det hørtes godt ut. Dette tror jeg det blir middag hod meg i løpet av uka.
Jerle Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 her bruker jeg å ha hvit saus og reker til. Kanskje best som kveldsmat, men veldig godt
kamela Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Jeg lager den gjerne med hvis saus og en skinkeboks oppi, da blir det middag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå