Gå til innhold

Gratinert blomkål med hva da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg VIL ha gratinert blomkål i dag! :Nikke: Men, som de glupske munnene vi er, så holder ikke bare det. Kan man ha kjøtt ved siden av? Og evt, hva slags?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bacon er godt til!! Og gulrøtter, brokkoli og løk kanskje.. :)

Skrevet

Jeg skal ha bacon, brokkoli, løk og hvitløk sammen med blomkålen. Bare lurte på om man kunne ha noe kjøtt til, slik at det blir "middag", liksom... :sjenert:

Skrevet
Jeg skal ha bacon, brokkoli, løk og hvitløk sammen med blomkålen. Bare lurte på om man kunne ha noe kjøtt til, slik at det blir "middag", liksom...  :sjenert:

hva med å ha noen skiver med poter og gulerøtter oppi oxo og helle over hvit saus... det er snadder det,,,,,,

lykke til med middagen

Skrevet

Hmmm... Nå har jeg tatt opp skinkebiff av svin fra frysa, og om jeg tar gulrøtter og poteter oppi i tillegg, ja da har jeg jaggu middag som holder til oss slukhalsene! :klappe::ler:

Skrevet
Hmmm... Nå har jeg tatt opp skinkebiff av svin fra frysa, og om jeg tar gulrøtter og poteter oppi i tillegg, ja da har jeg jaggu middag som holder til oss slukhalsene!  :klappe:  :ler:

Mmmmm, det hørtes godt ut.

Dette tror jeg det blir middag hod meg i løpet av uka.

Skrevet

her bruker jeg å ha hvit saus og reker til. Kanskje best som kveldsmat, men veldig godt :)

Skrevet

Jeg lager den gjerne med hvis saus og en skinkeboks oppi, da blir det middag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...