AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #41 Del Skrevet 1. november 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er poenget med å dra opp en 20 år gammel tråd? Anonymkode: dfbba...a8b Oi woops, der så jeg datoen Anonymkode: 1fb2b...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #42 Del Skrevet 1. november 2023 On 1/22/2003 at 6:25 PM, Megan said: Er 20 år, og har flytta 11 ganger. Har bodd i 7 forskjellige land, og føler vel at det ikke er like spennende nå som før. Var fælt da jeg var liten å reise fra vennene mine husker jeg, men idag ville jeg ikke vært erfaringene foruten. Og nå er du 40 år 😳 Anonymkode: 1fb2b...8b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 1. november 2023 #43 Del Skrevet 1. november 2023 Har flyttet to ganger, men byttet adresse bare en gang. Første flytting som fireåring, fra byleilighet til familiegården. Andre flytting som 30-åring, da jeg flyttet ut av barndomshjemmet og over gårdstunet til hovedhuset sammen med kona. Her bor vi fortsatt, 25 år senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #44 Del Skrevet 1. november 2023 44 minutter siden, aksase said: Har flyttet to ganger, men byttet adresse bare en gang. Første flytting som fireåring, fra byleilighet til familiegården. Andre flytting som 30-åring, da jeg flyttet ut av barndomshjemmet og over gårdstunet til hovedhuset sammen med kona. Her bor vi fortsatt, 25 år senere. Tråden ble startet for 20 år siden. Anonymkode: 1fb2b...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 1. november 2023 #45 Del Skrevet 1. november 2023 Flytta ca 25 ganger.. Og til forskjellige steder i Norge. 🤷♀️ Og blitt godt vant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #46 Del Skrevet 1. november 2023 Er 36 år. Har flyttet 5 ganger i livet. Anonymkode: d055a...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #47 Del Skrevet 1. november 2023 Wow, gammel tråd:) Bodd i tre ulike byer, og skal flytte for 12. gang på nyåret. Men det gleder jeg meg til, kjøpt meg et passe stort hus i lag med mannen, og som er i GOD stand. Nytt i 2019. Mtp. at jeg vokste opp lutfattig i elendige kommunale leiligheter, bråk med voldelige og rusede naboer, mugg, råte og det som verre var, så er det å eie en enebolig i et trygt pent område helt vilt. Anonymkode: 1b066...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 1. november 2023 #48 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) 10 ganger, mellom fire forskjellige kommuner Endret 1. november 2023 av Menelaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 2. november 2023 #49 Del Skrevet 2. november 2023 Har bodd i Kongsberg, Notodden, Drammen, Horten, Larvik, Kongsvinger, Askim og tilbake til Kongsberg, Hamar, Grua, Lunner, og tilbake til Larvik og Porsgrunn, Skien. Ja overalt i Østlandet. Men flytta mye som barn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. november 2023 #50 Del Skrevet 4. november 2023 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå