Gå til innhold

Slør. Hva betalte du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal si jeg ble helt forskrekka når damen på brudesalongen kom med prislisten på slør.....

Jeg ville ha gulv-langt organza slør uten noe som helst dekorasjon (perler, stener etc)

Det koster 2200,- :overrasket:

Kan det virkelig være så dyrt?

Hva betalte dere?

Finnes det noen nettsteder som selger til rimelig pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal si jeg ble helt forskrekka når damen på brudesalongen kom med prislisten på slør.....

Jeg ville ha gulv-langt organza slør uten noe som helst dekorasjon (perler, stener etc)

Det koster 2200,-  :overrasket:

Kan det virkelig være så dyrt?

Hva betalte dere?

Finnes det noen nettsteder som selger til rimelig pris?

prøv Lilly. De har en del på lager, men får også inn helt nye kjoler og tilbehør i oktober/november.

Skrevet
prøv Lilly. De har en del på lager, men får også inn helt nye kjoler og tilbehør i oktober/november.

Finner ikke ut hva slags materiale slørene er av, jeg :sjenert:

Kjolen min har et organza-lag ytterst, syns sløret må være i samme materiale.

Skrevet

mammaen min sydde to til meg, et kort og et langt. Nye ville de kostet 1600 og 2300.

Jeg fikk materialer til to for under 400 :)

Skrevet

jeg kjøpte et på Ebay (som går ned tl rumpa) det kostet 160,- inkl frakt. (Men så ombestemt jeg meg og skal ha langt slør.)

Har bestilt langt slør (2 meter) ett lag, med steiner yterst i kanten på brudesalongen i her i Ski det kostet 1250,-

Skrevet

På www.ariela.no har de tyllslør med organsa-kant...

Skrevet

Har bestilt langt slør (2 meter) ett lag, med steiner yterst i kanten på brudesalongen i her i Ski det kostet 1250,-

Ski er ikke så langt fra meg...Får ta meg en tur dit.

kr 1250 ,- er iallefall mindre enn 2200,-

Skrevet
mammaen min sydde to til meg, et kort og et langt. Nye ville de kostet 1600 og 2300.

Jeg fikk materialer til to for under 400 :)

Forslag til butikk i Oslo området de selger stoff?

Skrevet
Ski er ikke så langt fra meg...Får ta meg en tur dit.

kr 1250 ,- er iallefall mindre enn 2200,-

Mener de hadde slør i andre materialer enn tyll også da jeg var der :)

Skrevet

Herregud.. syke priser for en stoffbit! Men det er jo slik at om man kan sette ordet brude- eller bryllups- foran noe så kan man ta nesten hvilke priser man vil..

Men til svar på spørsmålet ditt: Stoffbutikkene på Grønland i Oslo er bra. Her er det masse utvalg og billige priser. Du finner flere av dem i området. Ellers vil jeg også anbefale deg å sjekke eBay, der kan du finne mange billige slør.

Skrevet

Huff, angrer nå på at jeg kjøpte slør i helgen.... Betalte nesten 1700,- for et som går til gulvet med stener og glasstaver på i tyll. Det er også et lag på det som man skal ha foran ansiktet, men jeg skal bare ha det hengende bak. Æsj, burda ha sjekka litt først....

Skrevet

Jepp. Rainbow Fashion på Grønland i Oslo sentrum. Utrolig mye fint stoff til en billig penge, og kjempeutvilg! :)

Skrevet
Finner ikke ut hva slags materiale slørene er av, jeg :sjenert:

Kjolen min har et organza-lag ytterst, syns sløret må være i samme materiale.

Hvilken kjole har du kjopt? Min har ogsaa et organza lag yttersr. Ble veldig nysgjerring paa om det kan vaere den samme...

Skrevet

Hva med å kjøpe ett brukt? Ved søk på f.eks. Finn.no kom det opp 3 treff ;)

Skrevet
Hvilken kjole har du kjopt? Min har ogsaa et organza lag yttersr. Ble veldig nysgjerring paa om det kan vaere den samme...

Jeg har kjøpt denne

:hjerter_rundt:

Min er i hvitt og sølv, den som er på bildet er gull og mer gyllen i stoffet.

Skrevet

Jeg betalte 250 inkl frakt for et slør på Ebay. Det rakk helt ned til gulvet og enda litt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...