Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Har møtt en fantastisk jente, og vi har det fint på alle måter. Har vært sammen nå i ca. 6 måneder, og har selvfølgelig hatt mye sex, og den har vært bra. Men......hun nekter å suge meg ! Jeg har spurt litt om hvorfor. men hun vil bare ikke, sier at det bare ikke er aktuelt, verken nå eller i fremtiden. Hun er heller ikke interessert i at jeg slikker henne. Men hun liker å knulle, da er hun helt med. Har aldri vært borti noe sånt. Og jeg får si det som det er: Hvis hun ikke vil ha oralsex, så kan jeg ikke være sammen med henne. Hva synes dere ?
Champagnepiken Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Du sier det jo i grunnen i innlegget ditt: Du kan ikke tvinge henne til å suge deg, eller til å like oralsex. Du kan bare respektere at det er hennes valg om hun vil eller ikke vil. DITT valg er om du da ønsker å være sammen med henne, og mener at dere har et flott forhold.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Vi er i 30 -årene. Kunne skjønt det hvis jeg var urenslig eller noe sånt, men jeg er ekstremt renslig og nøye. Ikke har jeg tenkt å sprute sæd i munnen hennes heller. Synd at en så flott dame ikke liker oralsex, jeg vil mer enn gjerne suge henne, men får ikke lov til det heller. Jeg får nok pakke kofferten og finne meg en annen
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Enkelte ting gjør bare ikke damer! Jeg hadde en tiligere som nektet og ri meg (Les sitte oppå), ikke ville hun si hvorfor heller Fustrerne og ikke skjønne hvorfor
Champagnepiken Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Enkelte ting gjør bare ikke damer!← Og enkelte ting gjør ikke enkelte menn. Folk er forskjellige, det har nok lite med kjønn å gjøre.
Nita Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Hvis du har et bra forhold til dama, bortsett fra det med suginga, og vil gå fra henne pga dette, er det nok like greit. Sånn som jeg ser det er du nok ikke så veldig glad i henne uansett, og da fortjener hun muligheten til å finne en som aksepterer henne som hun er...... Og nei er ikke fordi jeg har noe mot suging, tvert om , men vi har alle våre begrensninger, og skal aksepteres for det synes jeg
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Er det bare en sugedukke du vil ha så synes jeg du bare skal pakke kofferten. Dama fortjener bedre enn som så. Slike menn som deg kan man jo få betalt for å knulle.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Til de to siste innleggene. Dere må jo være helt fjerne i hodet. Dette er et problem for ham da han MÅ ha oralsex. Jeg sa til min nåværende kone for 10 år siden at jeg MÅTTE få oppleve analsex i livet mitt. hun ville egentlig ikke dette men hun gikk med på et kompromiss som var hennes eget forslag. Analsex ville hun nemlig kun ha med en mann så dermed ble det til at når vi giftet oss skulle jeg få prøve det. Vi er gift og har det bra nå. jeg var åpen og ærlig på hva jeg trengte men samtidig respekterte jeg henne i 8 år før det ble noe 2'er på meg. Jeg respekterer henne ikke mindre nå altså. Men dere som ser ned på han fordi han vurdere å forlate en kvinne fordi han MÅ få lov å suge/bli suget har ikke begrep om hva dere snakker om. For ham kan dette være veldig viktig del av sitt seksual liv og da må han vurdere det at han er glad i jenten opp mot det som går på suging. Såvidt jeg forstår har hun heller ikke kommet med noen grunn for hvorfor ikke. Såpass kunne han da fått. Nei om det virkelig er slik at du forlater henne om det ikke "blir" noe så forstår jeg det. Men håper dere kan komme til et kompromiss som gjør dere begge lykkelig.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Er det bare en sugedukke du vil ha så synes jeg du bare skal pakke kofferten. Dama fortjener bedre enn som så. Slike menn som deg kan man jo få betalt for å knulle. ← I dette forum er det en ting som er viktig: Vær politisk korrekt Vær politisk korrekt Vær politisk korrekt. Håpløse rødstrømpe Ottar-kjerringer sparker automatisk alle som mener noe annet. Drittforum.
Mrs. K Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Jeg synes at det er greit å vurdere sex-livet på lik linje med andre deler av samlivet. Sex er en viktig del av parforholdet, og føler trådstarter at at det er risiko for at han resten av livet må unnvære noe som betyr mye for ham, er det da helt i orden å vurdere forholdet ut fra det. 1
Gjest Rilokiley Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Kanskje det henger litt sammen med bakgrunnen hennes? Har en venninne som ikke ville suge kjæresten sin fordi hun i tidligere forhold har blitt presset til det. Dere har jo bare vært sammen i seks måneder. Omtrent så lang tid trengte jeg før jeg lot kjæresten min gå ned på meg. Selv elsker jeg oralsex, både å gi og å få. dere kan kanskje prøve å snakke om det en gang til.. hvis det henger sammen med at hun har blitt presset tidligere, så kanskje hun trenger lengre tid, bare på å si det, men hvis det er det at hun rett og slett synes det er ubehagelig og at hun ikke tenner på det, så er det vel greit at du får vite det først som sist, da det tydeligvis noe du trenger i et seksuelt forhold.
Minien Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 Jeg ville ikke suge min x fordi han rett og slett smakte vondt! Han var også veldig renslig... Men hvis hun aldri har prøvd på deg, så vet hun jo ikke hvordan du smaker..
tormi Skrevet 25. september 2006 #13 Skrevet 25. september 2006 (endret) Meg som skrev den lange posten 4 hakk opp. Det viktige her er forøvrig måten han legger saken frem for henne. Å si: "Enten suger du ellers stikker jeg," det ville ikke være rettferdig. Men å si at oralsex er så viktig for ham at han er NØDT til å ha det i forholdet sitt kan sies på litt andre måter. En bør ikke legge for mye press på noen. Endret 25. september 2006 av tormi
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #14 Skrevet 25. september 2006 Jeg ville ikke suge min x fordi han rett og slett smakte vondt! Han var også veldig renslig... Men hvis hun aldri har prøvd på deg, så vet hun jo ikke hvordan du smaker.. ← Jeg har blitt sugd av mange damer i alle år, og vet at jeg smaker godt. De fleste jeg har vært sammen med elsker åpenbart oralsex. Tror vel ikke så mange menn aksepterer at jenter ikke vil suge i 2006, for å være helt ærlig. Ihvertfall ikke hvis mannen er attraktiv og kan få andre damer. Stygge menn finner seg i hva som helst, og er glad noen orker å være sammen med dem i det hele tatt, sex eller ikke sex.
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #15 Skrevet 25. september 2006 I dette forum er det en ting som er viktig: Vær politisk korrekt Vær politisk korrekt Vær politisk korrekt. Håpløse rødstrømpe Ottar-kjerringer sparker automatisk alle som mener noe annet. Drittforum. ← Er sjeldent politisk korrekt. Og heller sjeldent rødstrømpe. Og er det ikke du som sparker nå? Men til saken. Skal man tvinge noen til å suge så får man betale for det. Skal man ha sex med noen man bryr seg om så får man respektere dem, eller dumpe dem å finne seg noen andre.
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #16 Skrevet 25. september 2006 Til de to siste innleggene. Dere må jo være helt fjerne i hodet. Dette er et problem for ham da han MÅ ha oralsex. Jeg sa til min nåværende kone for 10 år siden at jeg MÅTTE få oppleve analsex i livet mitt. hun ville egentlig ikke dette men hun gikk med på et kompromiss som var hennes eget forslag. Analsex ville hun nemlig kun ha med en mann så dermed ble det til at når vi giftet oss skulle jeg få prøve det. Vi er gift og har det bra nå. jeg var åpen og ærlig på hva jeg trengte men samtidig respekterte jeg henne i 8 år før det ble noe 2'er på meg. Jeg respekterer henne ikke mindre nå altså. Men dere som ser ned på han fordi han vurdere å forlate en kvinne fordi han MÅ få lov å suge/bli suget har ikke begrep om hva dere snakker om. For ham kan dette være veldig viktig del av sitt seksual liv og da må han vurdere det at han er glad i jenten opp mot det som går på suging. Såvidt jeg forstår har hun heller ikke kommet med noen grunn for hvorfor ikke. Såpass kunne han da fått. Nei om det virkelig er slik at du forlater henne om det ikke "blir" noe så forstår jeg det. Men håper dere kan komme til et kompromiss som gjør dere begge lykkelig. ← DU er fjern i hodet. Det er ingen som MÅ ha oralsex. Man kan ha lyst til det, men det handler om prioriteringer. Hvis han synes oralsex er viktigere enn dama, så er vel det hans valg. Men hvis ha virkelig elsker henne, burde det etter min mening være viktigere å få være sammen med henne enn å ha oralsex. Man må respektere at folk ikke liker akkurat det samme som man liker selv. Selv om hun ikke har lyst til å si hvorfor, kan hun da vel ha en helt gyldig grunn for det. Og jeg tror virkelig ikke løsningen er å kjøpe henne ved løfter om ekteskap eller lignende. Hvis min samboer hadde prøvd seg på å si "hvis du gjør noe du misliker sterkt for meg, så skal du få lov til å gifte deg med meg (woohoo, er du ikke heldig!)" tror jeg nok at jeg hadde dumpet han ganske fort.
Gjest Alyx Skrevet 25. september 2006 #17 Skrevet 25. september 2006 Jeg tenker som så at hvis du ikke kan leve med ei som ikke liker å suge, så kan det bli veldig vanskelig når det dukker opp større problemer i forholdet deres. Eller er "å suge" eller "Ikke suge" det aller største problemet du kan tenke deg å oppleve i et forhold? Det virker jo som om dere har et godt sexliv sånn ellers.
Najs Skrevet 25. september 2006 #18 Skrevet 25. september 2006 Kanskje hun ikke er vant med å gjøre det, er usikker, har dårlige erfaringer etc... Vanskelig å vite. Og kan se for meg det er enda vanskeligere å overtale noen til å gjøre det. Har hun en sperre, så har hun en sperre. Men oralsex er ganske vanlig, så jeg kan godt skjønne at det er frustrerende å ikke få ønsket sitt oppfylt.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #19 Skrevet 25. september 2006 Jeg tenker som så at hvis du ikke kan leve med ei som ikke liker å suge, så kan det bli veldig vanskelig når det dukker opp større problemer i forholdet deres. Eller er "å suge" eller "Ikke suge" det aller største problemet du kan tenke deg å oppleve i et forhold? Det virker jo som om dere har et godt sexliv sånn ellers. ← En kvinne som ikke liker oralsex er i mine øyne egentlig ikke interessert i sex. Og da vil det på sikt medføre store problemer i forholdet. Hun burde finne seg en mann som er like snerpete som hun selv er, da har forholdet en bedre sjanse for å lykkes. Dvs. at etter et par år er det 0 sex i forholdet, hvilket er greit for dem begge. Man skal IKKE undervurdere seksuelle preferanser i et forhold mann/kvinne. Kun politisk korrekte babler om andre ting som "mer vesentlig" i et forhold.
Gjest Alyx Skrevet 25. september 2006 #20 Skrevet 25. september 2006 Man skal IKKE undervurdere seksuelle preferanser i et forhold mann/kvinne. Kun politisk korrekte babler om andre ting som "mer vesentlig" i et forhold. ← Jeg er klar over at den seksuelle kjemien er viktig! Men mener bestemt at man kan ha det supert selv om man ikke oppfyller alle fantasiene til en partner. Alt kan ikke bestandig klaffe. Men hvis det er så viktig for han så bør han finne seg noe annet ja, selv om jeg synes han gir opp for lett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå