Gjest Gjest_Jennifer_* Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei, hei!!! Jeg er en jente på 22 år, som har veldig lyst på silikon. Jeg har nemlig gått ned 2 BH STØRRELSER på et år!! Og jeg føler at brystene min bare har forsvunnet. Men det er et lite problem, vi har prøvd å bli gravid i to år. Uten hell. Men nå trenger jeg egentlig dette for å føle meg litt bedre ved meg selv. Hva bør jeg gjøre? Noen som har noen tips? Har veldig lyst på silikon. Takker og bukker for alle svar!!!
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Er det fordi du har sluttet på ppiller, eller gått ned 10kg eller noe sånt?
Amalie_85 Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Visst du prøver å bli gravid, er det ikke bedre å ta silikon etterpå da? Tenker på når dere får det til og du blir gravid så forandrer brystene seg.
Gjest Gjest_jennifer_* Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Er det fordi du har sluttet på ppiller, eller gått ned 10kg eller noe sånt? ← Jeg har gått ned 18 kilo!
Gjest Gjest_jennifer_* Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Visst du prøver å bli gravid, er det ikke bedre å ta silikon etterpå da? Tenker på når dere får det til og du blir gravid så forandrer brystene seg. ← Jo egentlig. Men jeg blir jo aldri gravid. Begynner å gi opp... (Aldri så lite i oppgitt fasen :cry: )
Drua Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Du bør gå til legen og få hjelp til å bli gravid. Hvis du har rast ned i vekt uten å ha gjort noe spesielt for det, bør du også gå til legen.
Amalie_85 Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Jo egentlig. Men jeg blir jo aldri gravid. Begynner å gi opp... (Aldri så lite i oppgitt fasen :cry: ) ← Mange som har vanskeligheter med å blir gravid. Så det er ikke så uvanlig. Men ta en tur til legen, kan hende de kan hjelpe
Gjest Gjest_jennifer_* Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Du bør gå til legen og få hjelp til å bli gravid. Hvis du har rast ned i vekt uten å ha gjort noe spesielt for det, bør du også gå til legen. ← Jeg har gått ned i vekt bevisst. Ved trening og sunn mat!
Gjest Gjest_jennifer_* Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Mange som har vanskeligheter med å blir gravid. Så det er ikke så uvanlig. Men ta en tur til legen, kan hende de kan hjelpe ← Vi har vært hos legen og de har sagt at vi måtte prøve litt til.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Jeg ville ventet med silikonplanene så lenge du planlegger å bli gravid. Brystene og kroppen forandrer seg jo etter graviditet og fødsel. Det kan jo hende at graviditeten lar vente på seg fordi du har gått ned så mange kilo også, kroppen trenger kanskje litt tid på å "stabilisere" seg. Jeg ville bare fortsatt å leve sunt sånn som du tydeligvis gjør og heller konsentrere meg om "gravideplanene" (Men prøv å ikke bli helt hektet på "gravidetanken", det er vanskelig, jeg vet det, har vært der selv). Pass på å få nok vitaminer, og begynn å ta folat hvis du ikke gjør det! Men du fortjener jo en premie for det du har klart, har du unnet deg noen tøffe nye klær? Kanskje en storbyweekend hvor du og kjæresten kan slappe av sammen? Er det noe annet du har ønsket deg lenge? Tror heller jeg hadde unnet meg det og ikke utsatt kroppen min for nok en belastning som en silikonoperasjon tross alt er! Gratulerer med vektnedgangen og lykke til med prøvingen!
Gjest Gjest_Jennifer_* Skrevet 27. september 2006 #11 Skrevet 27. september 2006 Jeg ville ventet med silikonplanene så lenge du planlegger å bli gravid. Brystene og kroppen forandrer seg jo etter graviditet og fødsel. Det kan jo hende at graviditeten lar vente på seg fordi du har gått ned så mange kilo også, kroppen trenger kanskje litt tid på å "stabilisere" seg. Jeg ville bare fortsatt å leve sunt sånn som du tydeligvis gjør og heller konsentrere meg om "gravideplanene" (Men prøv å ikke bli helt hektet på "gravidetanken", det er vanskelig, jeg vet det, har vært der selv). Pass på å få nok vitaminer, og begynn å ta folat hvis du ikke gjør det! Men du fortjener jo en premie for det du har klart, har du unnet deg noen tøffe nye klær? Kanskje en storbyweekend hvor du og kjæresten kan slappe av sammen? Er det noe annet du har ønsket deg lenge? Tror heller jeg hadde unnet meg det og ikke utsatt kroppen min for nok en belastning som en silikonoperasjon tross alt er! Gratulerer med vektnedgangen og lykke til med prøvingen! ← Ja, jeg får ta og gjøre det. Og så får jeg heller vente med silikon til jeg er ferdi med graviditeter. (Selv om jeg har veldig lyst på!) Ja, jeg får ta meg en shoppingtur istedenfor, nå så lenge! Tusen takk for svaret!
ashera Skrevet 27. september 2006 #12 Skrevet 27. september 2006 Hvis du har vært prøver i to år uten resultat, og forteller det til legen, vil du bli henvist til utredning for ufrivillig barnløshet. Det kan være greit å få tatt en slik utredning fo å få avklart om det er noe spesielt som gjør at du ikke blir gravid. Ellers skjer det endel forandringer i kroppen når man går ned i vekt, og når vekta har stabilisert seg, kan det være lettere å bli gravid.
Gjest Gjest_jennifer_* Skrevet 28. september 2006 #13 Skrevet 28. september 2006 Hvis du har vært prøver i to år uten resultat, og forteller det til legen, vil du bli henvist til utredning for ufrivillig barnløshet. Det kan være greit å få tatt en slik utredning fo å få avklart om det er noe spesielt som gjør at du ikke blir gravid. Ellers skjer det endel forandringer i kroppen når man går ned i vekt, og når vekta har stabilisert seg, kan det være lettere å bli gravid. ← Ja, jeg har jo gått ned en del i vekt.. Det kan jo ha noe med det å gjøre.. Men nå har jeg snakket med legen. Og hun har henvist meg til kk. Så da får jeg vel et brev i posten snart, om når jeg skal være der.. Det er litt skummelt egentlig.. Tenk om jeg får vite at jeg ikke kan bli gravid?!?!? Da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. :cry:
ceca Skrevet 28. september 2006 #14 Skrevet 28. september 2006 Nå skal du ikke ta sorgene på forskudd. Det finnes mye hjelp til de som sliter med å bli gravide. Lykke til !! Ceca
Gjest Gjest_jennifer_* Skrevet 28. september 2006 #15 Skrevet 28. september 2006 Nå skal du ikke ta sorgene på forskudd. Det finnes mye hjelp til de som sliter med å bli gravide. Lykke til !! Ceca ← Takk! Jeg får bare krysse fingrene og håpe at alt er i orden. Og at det bare er vekttapet som har gjort det! Takk for fint svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå