Gå til innhold

str - victoria secret


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest lurer-på.....

er det noen som har erfaring med det flotte undertøyet fra victoria secret? jeg tenker på hvilke str som tilsvarer de norske.

det er jo litt kjedelig å bestille over internet fra usa - og så passer det ikke...

jeg bruker sånn ca 80b el. 85b, hva bilr det?

hilsen en som lurer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte meg akkurat undertøy fra VS, og er kjempefornøyd. Jeg bestilte størrelse 34B som tilsvarer 75C her hjemme, men tror ikke amerikansk B-cup vil være for stort til en som deg som bruker B-cup her hjemme. Tipper derfor at amerikansk 36B kan være passe til deg. Men det beste er om du sjekker på nettsidene deres, de har en egen "omregningstabell" for europeiske størrelser til amerikanske størrelser. De har også en egen måletabell hvor du kan måle hvor mange inches du er rundt bysten osv for å finne riktig størrelse- men den målingen stemte overhodet ikke på meg! Det beste er nok å bruke omregningstabellen ut i fra hvilken størrelse du vanligvis bruker her hjemme.

Lykke til! Og skulle det bli helt feil, er det jo mulig å sende det inn og få tilsendt en annen størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurer-på.....

takk for hjelpen!!

jeg er nødt til å spørre om en ting til:

hvor mye kostet det i frakt, og hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk det i posten?

bestilte du over internett?

klem fra en som ennå lurer litt.....om jeg tør.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...