Gå til innhold

Hvor i Stavanger....?


@lfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tror foto Kallen tar passfoto. For mange år siden tok jeg passfotobilder i Klubbgaten, men jeg vet ikke om det finnes fotograf der lenger. Jeg tror de fleste fotografer tar passfoto. Det koster litt mer enn i automaten da, men, til gjengjeld kan man leve med resultatet.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

Tror det ligger i enden av Kirkegata i nærheten av Det røde sjøhus. Kanskje lurest å sjekke i tlf.katalogen. I tilfelle han har flyttet. Det er så sjelden jeg er i byen (helst Kvadrat/Kilden), så for alt jeg vet kan han ha flyttet.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har tatt ennå så vil jeg anbefale fotoautomaten på arkaden. (Ligger ved den utgangen ved Petrikirken, like ved renseriet) Den har ikke blitz og det gjør at bildene blir kjempefine + at du ikke blunker.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ingen som vet om noen fotografer som gjør dette?

Ser for eksempel ikke helt for meg 2 1/2 åringen sitte i ro i en fotoboks og ta passfoto... icon_lol.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

hei

hvis du går på fotograften der med torge! det er på andre siden av 7elleven! naboen til peppes pizza! håper du skjønner noe av det!

det er mange plasser som tar passfoto bilder, det er bare å ringe rundt så finner du det icon_wink.gif

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Perser. icon_smile.gif

Seven11 og Peppes, vet jeg faktisk hvor er. icon_smile.gif

Klem

_________________

hjerter_rundt.gif

@lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-03-24 16:29 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Straen senteret er det en fotobutikk og der kan man få tatt passbilder. så man kan gå inn til vanlige fotografer også fixer de saken icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif Må le litt av meg selv som med stor iver og engasjemang styrtet inn på innlegget HOR I STAVANGER av @lfa icon_razz.gif

Fortsett med horinga i Stavanger sentrum du @lfa.Om noen kommer og knabber hjørnet "ditt" og er veldig ivrig etter å skaffe seg kunder så relax.Er bare meg icon_rolleyes.gificon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at de tar passe bra passbilder på foto butikker, på tvedt sentert på forus. Tror de fleste foto butikkene tar passfoto:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Straen vet jeg også hvor er. Hadde glemt av den... Visste faktisk at det var fotograf der... murvegg.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...