@lfa Skrevet 22. mars 2002 #1 Del Skrevet 22. mars 2002 Hvor i sentrum får man tatt passfoto? Liker ikke automatene så veldig godt... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissie Skrevet 22. mars 2002 #2 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei! Jeg tror foto Kallen tar passfoto. For mange år siden tok jeg passfotobilder i Klubbgaten, men jeg vet ikke om det finnes fotograf der lenger. Jeg tror de fleste fotografer tar passfoto. Det koster litt mer enn i automaten da, men, til gjengjeld kan man leve med resultatet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei! Takk for svar! Hvor sånn ca ligger Foto Kallen, da? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissie Skrevet 22. mars 2002 #4 Del Skrevet 22. mars 2002 Hm... Tror det ligger i enden av Kirkegata i nærheten av Det røde sjøhus. Kanskje lurest å sjekke i tlf.katalogen. I tilfelle han har flyttet. Det er så sjelden jeg er i byen (helst Kvadrat/Kilden), så for alt jeg vet kan han ha flyttet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 23. mars 2002 #5 Del Skrevet 23. mars 2002 Hvis du ikke har tatt ennå så vil jeg anbefale fotoautomaten på arkaden. (Ligger ved den utgangen ved Petrikirken, like ved renseriet) Den har ikke blitz og det gjør at bildene blir kjempefine + at du ikke blunker.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 23. mars 2002 Men er det ingen som vet om noen fotografer som gjør dette? Ser for eksempel ikke helt for meg 2 1/2 åringen sitte i ro i en fotoboks og ta passfoto... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 24. mars 2002 #7 Del Skrevet 24. mars 2002 hei hvis du går på fotograften der med torge! det er på andre siden av 7elleven! naboen til peppes pizza! håper du skjønner noe av det! det er mange plasser som tar passfoto bilder, det er bare å ringe rundt så finner du det klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. mars 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 24. mars 2002 Takk, Perser. Seven11 og Peppes, vet jeg faktisk hvor er. Klem _________________ @lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-03-24 16:29 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #9 Del Skrevet 25. mars 2002 Straen senteret er det en fotobutikk og der kan man få tatt passbilder. så man kan gå inn til vanlige fotografer også fixer de saken 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. mars 2002 #10 Del Skrevet 25. mars 2002 Må le litt av meg selv som med stor iver og engasjemang styrtet inn på innlegget HOR I STAVANGER av @lfa Fortsett med horinga i Stavanger sentrum du @lfa.Om noen kommer og knabber hjørnet "ditt" og er veldig ivrig etter å skaffe seg kunder så relax.Er bare meg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 26. mars 2002 Thea, da! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 26. mars 2002 #12 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg vet at de tar passe bra passbilder på foto butikker, på tvedt sentert på forus. Tror de fleste foto butikkene tar passfoto:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 27. mars 2002 #13 Del Skrevet 27. mars 2002 bare hyggelig @lfa så godt du viste hvor 7elleven og peppes er klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. mars 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 27. mars 2002 Straen vet jeg også hvor er. Hadde glemt av den... Visste faktisk at det var fotograf der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå