Gjest Pip Skrevet 17. januar 2003 #1 Skrevet 17. januar 2003 Heisann - prøver meg med et nytt spørsmål jeg! :D Det blir nå etter all sannsynlighet denne kjolen jeg velger: www.kikki.no/images/6255.jpg Bare at det blir liksom litt 'slep' bak, fordi kjolen er mye for lang (jeg er bare 1,65), og de legger den bare opp foran. Dessuten skal de sy inn den chiffonen som henger løst på brystet, sånn at det blir glatt utenpå, liksom. Jeg har langt, brunt kjempetjukt hår med krøller som skal settes opp, og så skal jeg ha langt enkelt chiffonslør. Det jeg lurer på er: Hva med smykker? Noe dere vil anbefale? Halskjede? Øredobber? Tiara? (Har egentlig ikke så lyst på tiara, måtte vært en kjempeenkel en!) Det er som dere ser litt perler på kjolen, så det må bli perlesmykker... Hvis dere syns jeg skal ha halskjede, hva da med dette smykket: www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005OTAX/avsearch-df1-15-20/103-3292510-2780669 ? Det liker jeg godt! Men strever med å få tak i det her i Norge da... Dette ble litt langt, men jeg er egentlig bare ute etter gode råd... :D
Gjest Pip Skrevet 19. januar 2003 #2 Skrevet 19. januar 2003 ...evt. noe sånt som dette smykket: http://www.jewelsforme.com/main.asp?ItemNu...hstone%20Basics Noen av dere andre som hadde perlesmykke?
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #3 Skrevet 20. januar 2003 Gratulerer med nydelig kjole - enkel og elegant! Jeg ville faktisk ikke valgt noe særlig i halsen, men heller satset på noe i håret, jeg - ser ut som om det er pynt på stroppene, stemmer det? La det være smykke nok i seg selv og få fokus opp til ansiktet ditt ved å velge en lekker frisyre og en enkel tiara eller blomster, eller rett og slett et perlekjede med sveveperler som festes diskret i håret er mitt råd! Lykke til!
Gjest Johanne-75 Skrevet 20. januar 2003 #4 Skrevet 20. januar 2003 Hei! Kjolen er enkel og veldig fin, og da ville jeg ha valgt et enkelt smykke, som feks bare en perle...
Pip Skrevet 20. januar 2003 #5 Skrevet 20. januar 2003 -Det er egentlig litt det jeg har tenkt selv også, så takk for støtten! :D Er egentlig ikke noe sånt typisk smykke-menneske, så jeg tror faktisk det vil føles mest naturlig uten noe i halsen, ja. Og ja, det er perler på stroppene, så det holder nok... Hvis jeg skal ha tiara, blir det noe sånt som nr. 45604 her www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-tiara.html Jepp - tror kanskje rett og slett jeg skal gå for det! Takk skal du ha! Og da tror jeg ikke jeg gidder å ha noe i ørene heller - det blir liksom nok! Stilig! :D
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #6 Skrevet 20. januar 2003 Du blir sikkert kjempefin! Jeg er heller ikke noe smykke-menneske og ender alltid opp med å legge fra meg smykker dersom jeg er på fest - får liksom litt klaus - jeg skal ha tiara (diskret), øredobber (små) og en lekker frisyre, men dropper noe i halsen da min kjole også har pynt på brystet - det får holde! Viktig at man er seg selv selv om man er brud - jeg synes altfor mange skal "overdo it" og ta på seg alt de ikke bruker ellers - for meg er det viktigere å være naturlig slik at jeg kan kose meg hele dagen som en forbedret utgave av min hverdagslige jeg........ Tiaraen du hadde lagt ved synes jeg var kjempefin!
Pip Skrevet 20. januar 2003 #7 Skrevet 20. januar 2003 Takk! :D Godt at det fins flere av oss, da! Damene på brudesalongene rundtomkring - og min egen forlover - får omtrent angst fordi jeg vil ha alt så enkelt... hehe... Men som du også sier - man skal jo være seg selv, også på bryllupsdagen!! Tror jeg begynner å nærme meg noe nå, altså...!
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #8 Skrevet 20. januar 2003 Så bra! Jeg vet hvordan det kan være - har selv jobbet i brudesalong og senest i dag, når jeg skulle tilpasse kjolen prøvde damen i salongen å prakke på meg slør, smykke og annet stæsj! Jeg sa klart i fra at det skulle jeg ikke ha og hun ble nesten personlig fornærmet! Vær deg selv du........
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #9 Skrevet 21. januar 2003 Hei, kjempesøt kjole! Jeg hadde også en enkel kjole, og jeg valgte en enkel perle i mitt smykke. Ikke så helt ulik den du la ved linken til, men den var i sølv/hvitt gull i steden for gull. Hadde ikke noe i gull, så det passet ikke for meg.
Pip Skrevet 21. januar 2003 #10 Skrevet 21. januar 2003 Takk for det :D Det må nok bli gull for meg - jeg kler rett og slett ikke sølv eller sølvfarget... (Det forekommer meg at det hørtes litt blærete ut, men det er ikke det, altså...) Jeg er nemlig ganske mørk, både i håret, øynene og til dels i huden, og da er et nok finest og mest diskret med gull, ja... Jeg teller på knappene kan du si - som nevnt ovenfor så er jeg ikke noen sånn 'smykkeperson', så det blir ikke så mye 'stæsj' på meg... Så spørsmålet er liksom halskjede eller tiara? Har også vurdert små perler i ørene, men får se... Er ikke så glad i ørene mine, og kanskje det blir mindre oppmerksomhet på dem uten...? :D Har funnet en eneste tiara jeg kan tenke meg, og det er nr. 45604 her: www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-tiara.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå