Gå til innhold

og så ble man dårlig da...


mzluze

Anbefalte innlegg

Var på sykehuset til kontroll og omvisning på onsdag, og der begynte de å mumle om svangerskapsforgiftning. Fikk beskjed om å ringe jordmor på mandag, selv om jeg ikke har time før om enda en uke. Har eggehvit og sukker og høyt blodtrykk og legger på meg litt mer enn godt er, sammen med hodepine og ganske vondt rett under ribb-beina.

Og siden onsdag til nå så merker jeg tydelig vann-samling i kroppen, det gjør vondt å knytte hendene nå, og jeg har fått en slik "søt" potetnese a la lilo i lilo & stich på disney channel. Hehe.

Jeg gruer meg for tiden som kommer nå, sist gang fikk vi haste keisersnitt pga alvorlig svangerskaps-forgiftning og jeg ser for meg samme reisen en gang til.. :(

Skal snakke alvorlig med jordmor om keisersnitt i morgen, jeg vil helst helst ikke ha et til, men heller det nå enn å gå rundt her og vente mens jeg blir sjukere og sjukere før de drar enda et haste-snitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så trist - hoppas det löser sig utan snitt. Hur långt gången är du? Kan de kanske sätta igång dig för att få en naturlig förlossning i stället för att snitta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...