Gå til innhold

Brudgoms klær


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var med fordi han ville det - ville ha mine synspunkter liksom.

Selv om han synes det var litt "urettferdig" at han ikke fikk se min kjole før dagen - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tilkommende var først like hemmelighetsfull som bruden selv, men avslørte etter hvert hva han har planer om å ha på seg. Han har imidlertid tenkt å ta med seg sin forlover når han skal ut og finne klærne sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være med min kjære. Det er fordi han vil det - kunne ikke tenke seg å gå alene. Jeg syns også det er helt greit - det er jo ingen tvil om at jeg legger mer merke til sånt og er mer opptatt av det enn han, så jeg får med meg hva andre har på, og gjør meg opp en mening om hva som er fint. Når jeg sier til han 'Jammen var Fredrik stilig i tøyet i bryllupet!', så har han ikke peiling... :D Jeg tror dessuten ikke forloveren hans er noe 'bedre', så da blir jeg med. Er jo greit også, så kan jeg passe på at det blir noe som står i stil med min kjole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo er like hemmelighetsfull som meg, og ønsker ikke at jeg skal være med. Han tar med seg sin forlover som "rådgiver".

Blir spennende å se hva han ender opp med.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skredder Sørensen

Jeg skal gifte meg i august og gleder meg skikklig til å bli overrasket av fruen - kjolen blir hemmelig for meg. Jeg skal imidlertid ha med min forlover i klesvalget og vi kjører sjakett begge to - min blir litt mer sprakende i vest/tørkle og grå sjakett mens forloveren benytter svart sjakett.

Jeg har tidligere jobbet i en herrekonfeksjons-forretning og har en ting å si til dere som planlegger dere i hjel på detaljer og som nå har som visjon å overstyre gubben i klesveien også: La han ordne dette selv!!! Det finnes ikke noe mer irriterende enn kvinner som mener at de har den beste smaken og som tar showet fra både man og betjening. Om ikke din tilkommende er helt stø når det gjelder klær og stil så kan jeg love dere at de som driver utleie eller salg av sjaketter, kjole og hvitt, smoking eller dress til bryllupsfesten VET hva de holder på med... La mannen få fi en stakket stund og gi han muligheten til overraske deg - det er faktisk utrolig hva vi får til når vi bare gidder. Og deresom han ikke gidder - hvorfor skal du gifte deg med han da???

Egentlig blid og fornøyd..... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal være med min samboer. Kjolen min har sølvfarget korsettliv og jeg vil gjerne at hans klær skal passe til min kjole. Ting og tang i bryllupet går dessuten i hvitt og lilla og det er lilla i sløret mitt også og da passer det dårlig om han kommer i rød vest eller noe :roll: Dessuten er han fargeblind.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at han mest sannsynelig skal ha sjakett, men ikke noe mer. Han skal velge ut klær på samme brudesalongen der jeg har bestillt kjolen. Da vet de i salongen hvilken kjole hans klær skal passe til. Så jeg er ikke redd for at det ikke skal passe sammen. Min kjære skal også ordne med brudebuketten. Jeg elsker overraskelser! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skal være med og det gleder vi oss til begge to. Han elsker å prøve klær og klarer fint å velge noe selv, men vil samtidig høre min mening hvordan han tar seg ut. Han vil jo være finest mulig han også..

Brudebukketten skal han få ta seg av helt alene og jeg gleder meg til den overraskelsen kommer på vår store dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi samarbeider om dette, da vi vil gjerne "stå i stil" til hverandre. Ikke alle kjoler passer til alle brudgomsantrekk. Vi skal begge være ganske "enkle". Jeg skal ha kjole i organza og chiffon og han skal ha dress med vest og sånt spesielt slips (ikke tørkle!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det mener jeg han skal få bestemme helt selv!!! om han vil gå i smoking eller en fin dress eller hva som helst!!!

Mennene klarer da og å tenke selv...

Men, hadde han spurt om råd og ikke villet bestemme det selv, da ville jeg hintet litt frempå kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...