Gå til innhold

Kvise der nede.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Rett på sak:)

Har i noen dager nå hatt litt vondt når jeg tørker meg etter å ha vært på do å tissa, undersøkte meg selv litt med speil i dag, og oppdaget at jeg har en liten kvise (ligner mest på det), rett ved siden av skjeden. eller ikke rett ved siden av, men ja...litt vanskelig å forklare;) poenget er at jeg aldri har hatt kvise i underlivet slik, er det noe "farlig"?...

Kan også legge til at det svir ikke når jeg tisser, er ikke noe rød ellers en akkuratt der kvisen er. Den er ikke åpen, så det kommer ikke noe væske fra den....så tror derfor ikke at det er noe annet enn en kvise, men måtte høre hva andre tror:)

Er det vanlig med kviser der nede?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt kviser der nede flere ganger. Og så har jeg enda flere ganger opplevd gjengrodde hårsekker som blir betente pga inngrodde hår.

Skrevet

Er det noe jeg kan gjøre for at den raskere går vekk da?!

Kan ikke tenke meg å ha sex med den der, og ser kjæresten min igjen ikveld, og pga mensen og at jeg har vært bortreist har det blitt lite kos i det siste;)

Skrevet

Det er som med kviser over alt det. Pop den så er det over.

Om den er rett under overflaten så kan du prøve å bruke en nål til å hjelpe deg å poppe den, men husk å steriliser nålen først i feks kokende vann. Er det ikke slik at det trolig er noe gul veske i kvisen ennå, den gjør liksom bare vondt, er det lurere å vente litt, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...