Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Jeg hadde et ekstrabrett i veska og har glemt å hente nye forsyninger. Fysj. Så her sitter jeg da, og har tatt min 6 pille. Se her! http://www.oslojordmor.no/gfx/prevensjon2.jpg Den siste røde. Da sliter jeg en del i morra om jeg ikke rekker apoteket? Med mindre de første pillene på rad to (de hvite) er samme som den siste på rad en? Eller er det forskjellig porsjoner med hormondupeditter i dem?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Forstår ikke helt hva du mener, men alle de små hvit pillene inneholder det samme ja.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 beklager, jeg bare prøvde å få alt frem, sånn at ikke jeg fikk et typisk helsesøstesvar (de gule pillene er det hormoner i, svarte hun alltid, uansett hva jeg spurte om) men altså de hvite pillene på midten er det samme i? For hvis ikke, har jeg misforstått sukkerpillene GRUNDIG
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 (endret) De 7 siste, store hvite er bare placebopiller, jeg gidder ikke å ta de engang. De fem, små hvite i midten inneholder akkurat det samme, akkurat som alle de brune inneholder det samme og alle de gule inneholder det samme. Edit: Med "det samme" mener jeg lik mengde virkestoffer. Endret 24. september 2006 av Norwegian Blue
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Samme her, jeg husker jo at tirsdag er tirsdag og min startdag uansett.. Ok men da tar jeg bare og stjeler en fra tirsdagen i morra, og huier avgårde til apoteket i fulle farta Du vet ikke når de skulle ut av produksjon da? Ikke NÅ vel?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Ikke før 1. januar 2007. Jeg var nettopp på apoteket og henta ut for et halvt år, så jeg har for en stund
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Ah nice Men tror jeg skal få resept på noe nytt neste legebesøk... jasmin muligens, har hørt de skal være hyggelige?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Jeg og, derfor jeg ikke gadd å ta ut for et helt år. Men igjen, det som er hyggelig for noen kan bli skrekkelig for andre, så safer en stund til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå