Gjest bente85 Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 (endret) Hårfjerning; slik oppnår du et pent resultat Unngå nupper og "kviser" etter barbering! Her finner du de gode rådene! Visste du at én-blads er bedre for kvinner en fler-blads? Og at du skal barbere med hårets vekstretning og ikke mot? Resten av sitatet er slettet ihht KGs regler om posting av materiale med kopirett. Mie (mod). Kilde: http://www.lommelegen.no/art/art2177.asp Endret 24. september 2006 av Mie
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 jeg og kjønnsorgan er meget fornøyd med voksen fra bodyshop! Blir like satt ut hver morgen jeg våkner og forventer å se stubber, men er hårfri! Håper den varer leeenge!
Gjest bente85 Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 jeg og kjønnsorgan er meget fornøyd med voksen fra bodyshop! Blir like satt ut hver morgen jeg våkner og forventer å se stubber, men er hårfri! Håper den varer leeenge! ← Da er det flott da!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Hvor får man tak i høvler med ett blad?
Gjest bente85 Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Hvor får man tak i høvler med ett blad? ← Europris har barberhøvler vet jeg med bare et blad. Daglivarebutikkene har nok ikke det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå