Gå til innhold

Hoyfjellshotell i jula?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg og være på et fint høyfjellshotell i jula i år. Jeg er gravid og orker ikke og stelle i stand stor julefeiring.

Noen som har noe og anbefalle.

Det bør være basseng der, gjerne spa og mulighet for langrenn, aking og slalom i nærheten. Helst i hedmark eller oppland.

Taknemmlig for alle tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

hva med dette?

www.sanderstolen.no

Her har de jo både badeanlegg, SPA og turmuligheter som du etterlyser.

Skjønner godt at du har lyst til å reise bort nå som du er gravid

Da jeg gikk gravid skulle også jeg "stelle i stand til julefeiring", i mitt tilfelle gikk det ikke bra i det hele tatt. :tristbla:

Gubben og jeg endte opp alene julekvelden uten lys på treet pga belysningen gikk i stykker og jeg grein :grine: , jeg hadde kjøpt feil str. på klærne til alle sammen, og jeg grein :grine: Bikkja skadet seg lille julaften og vi måtte til veterinær halve dagen, og jeg grein igjen :grine: , og ikke fant jeg all julepynten og dermed grein jeg igjen :grine:

I tillegg klarte gubben å påstå at ingen ville komme til oss pga mitt ustabile humør :overrasket: og dermed HVEM grein igjen :grine:

Det viste seg at gubben hadde rett - jeg var ustabil og ikke egnet for andres selskap. Koselig ble det alikevel og hele familen er venner nå, men kanskje det hadde vært lurt av meg å la andre stå for forberedelsene.

Jeg håper du koser deg med forberedelsene, men allikevel har du mulighet så reis bort. :klappe:

Chenin

Skrevet

Tusen takk for svar.

Så fint ut der. Men vi har bestemt oss nå og drar med familie til en hytte i Lindvallen i Sverige. Det ble litt billigere.

Og de har nok det meste der og.

Så nå gleder jeg meg til og slippe ansvaret ved julefeiring alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...