My Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Vet du hvor en kan laste ned gratis avater på nettet?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 tar du en rask google på "free avatars" finner du nok en del sider. Ellers spørs det litt hva du vil ha avatar av.
Gjest Frk Åberg Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Visste ikke at man måtte laste ned avatarer spesifikt, jeg. Jeg søkte bare etter et bilde jeg ville ha (og som var lite nok), lagret det og la det inn som avatar. Du kan også laste ned et program som krymper bilder, hvis man bare finner store bilder.
Cata Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Et sted som kan være greit å kikke innom er www.avatarity.com. Der er et ganske bra utvalg.
Gjest Kaffomann Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Visste ikke at man måtte laste ned avatarer spesifikt, jeg. Jeg søkte bare etter et bilde jeg ville ha (og som var lite nok), lagret det (...) ← Da lastet du ned en avatar.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 (endret) jeg liker denne http://home.no.net/goggen/ubuntu.jpg :D Bildet er fjernet. Våre regler. Druscilla - mod Endret 26. september 2006 av Druscilla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå