Fibi Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Har nettopp vært hos legevakten med UVI. Legen ga meg Apocillin. Men når jeg kom hjem og ringte venninna mi sa hun at dette ikke er særlig effektivt mot UVI. Er dette riktig? hva er effektivt da? Apocillin er jo antibiotika og jeg trodde det var det man brukte mot UVI. Har allerede prøvd Tranebær etc.. Håper noen kan svare for jeg blir veldig kvalm av disse og vil ikke bruke dem hvis ikke de hjelper.
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Det er mange ulike typer antibiotika, ikke alle fungerer like godt for alle, og alle typer UVI. Dersom de ikke hjelper, så ta kontakt med lege og hør med h*n, kanskje du kan få en ny type. Kvalme kan være en vanlig bivirkning av antibiotika ja. Ring legen om du ikke blir bedre.
Fibi Skrevet 23. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2006 Takk for svar, du vet ikke om det er vanlig å behandle med apocillin? På venninna mi hørtes det ut som om dette varhelt feil?
Gjest Gjest1 Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Kvalme kan også være en av sidene ved UVI.
Gjest bamsemums Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Jeg vet at mye brukt mot UVI er trimetoprim.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Jeg fikk det før i tiden,men fikk ofte underlivsopp av de. Nå får jeg Selexid ,tror jeg de heter.
Gjest bente85 Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Det er legen som har sjekket urinprøven din da, og funnet ut at du har UVI. Og dem har vel også da sett hva slags bakterietype det er. Og skrevet ut legemiddel etter det. Så synes du skal forsøke legemiddelet jeg, å se hvordan det går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå