Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Jeg kjøpte disse støvlettene på torsdag. Men nå er jeg litt i tvil om jeg skal beholde dem. Hva synes dere? Jeg har egentlig lyst på klassiske støvletter, uten snøring, men jeg har altfor tjukke legger til det. I tillegg er hælene ganske høye, noe jeg egentlig syns er fint, men jeg er så høy allerede, så jeg blir jo kjempelang, i tillegg til at jeg ikke er så flink til å gå på så høye hæler. Men bortsett fra snøringen, så liker jeg egentlig formen på disse støvlettene. Jeg kommer nok ikke til å finne noen andre støvletter som passer, annet enn på duoboots, men jeg har ikke falt så veldig for noen der heller... Hva syns dere jenter? Tror dere støvletter med snøring blir populært framover? Det er så kjipt hvis jeg ikke kam bruke dem til neste år...
Gjest Tanita Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Det ser ut til at støvletter med snøring kommer til å bli endel av i år. Men hvis du ikker er sikker selv og ikke er så veldig fornøyd med de, så ville jeg ha returnert de og kjøpt noen jeg ville vært glad i/visst at jeg skulle komme til å bruke mye! Å finne de perfekte støvlettene er vanskelig, jeg lette i nesten ett år på å finne mine favoritter (problemet mitt er for tynne legger) men når jeg fant de, så ble de brukt masse! Denne artikkelen syns jeg var fin å lese - kanskje du får noen tips derfra? http://www.kvinneguiden.no/magasin/klaer_o...lettjakt-/31376
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Jeg synes i alle fall at de var veldig fine. :-)
Drua Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Jeg synes ihvertfall at de støvlettene er kjempefine, og har lyst på sånne selv egentlig. Hælene er jo ikke tynne, så det burde ikke være noe problem å gå med de. Problemet med støvletter med høye hæler er bare det at så fort det kommer et snødryss så blir de omtrent umulig å gå med, jeg klarer ihvertfall ikke det uten å tryne.
nynne Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 jeg har et par slike brune, men litt lavere. veldig fornøyd! liker at de er passe tøffe til jeans samtidig som de er feminie og kan være pyntet også. lyst på et til i sort;)
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Takk for svar, dere! Nå har jeg prøvd dem sammen med diverse skjørt, og jeg tror jeg beholder dem. Har så lyst til å bruke skjørtene mine litt mer, og da trenger jeg jo støvletter! Og klassiske "damete" støvletter blir ofte litt for pent sånn til hverdagsbruk. Disse er litt tøffere, synes jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Ja, behold! De var perfekte! Har lyst på sånne selv. *heldiggris*
Miracl3 Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 De var kjempe fine, og det er masse av slike støvletter i år. Kan jeg spørre deg om hvilken omkrets du har rundt leggen? Jeg har utrolig lyst på de støvlettene, men har utrolig store legger
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Må bare skyte inn et spørsmål: Hvorfor bruker dere støvletter med høye hæler? Og ikke minst, til hvilke anledninger? Er det kun til bruk ute på byen og til selskapeligheter ellers, eller bruker dere det på jobb, skole, handleturer? Når jeg ser etter støvletter går jeg konsekvent etter de med lav hæl. Høye hæler er svært ubehagelig å gå med, for ikke å snakke om skadelig for føtter og rygg, dersom det brukes hyppig. Man snubler med de, om vinteren er det jo rene risikosporten å bruke hæyhæla støvletter. Gangen ser ikke naturlig ut. Selv synes jeg høye hæler ser litt patetisk ut. Man er så opptatt av å ta seg bra ut i stillestående posisjoner at man glemmer at man ser ut som en vaklevoren gås når man beveger seg. Men kanskje det bare krever trening, trening og atter trening å beherske høye hæler. Og kanskje det hjelper på kompleksene enkelte kortvokste jenter har.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 De var kjempe fine, og det er masse av slike støvletter i år. Kan jeg spørre deg om hvilken omkrets du har rundt leggen? Jeg har utrolig lyst på de støvlettene, men har utrolig store legger ← Har ca 41-42 cm omkrets. Måtte løsne opp snøringa ganske mye for å få dem på i butikken, følte meg diiiiger. Men det gikk helt fint å få knytta snorene etterpå, måtte bare stramme inn litt...
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 Må bare skyte inn et spørsmål: Hvorfor bruker dere støvletter med høye hæler? Og ikke minst, til hvilke anledninger? Er det kun til bruk ute på byen og til selskapeligheter ellers, eller bruker dere det på jobb, skole, handleturer? Når jeg ser etter støvletter går jeg konsekvent etter de med lav hæl. Høye hæler er svært ubehagelig å gå med, for ikke å snakke om skadelig for føtter og rygg, dersom det brukes hyppig. Man snubler med de, om vinteren er det jo rene risikosporten å bruke hæyhæla støvletter. Gangen ser ikke naturlig ut. Selv synes jeg høye hæler ser litt patetisk ut. Man er så opptatt av å ta seg bra ut i stillestående posisjoner at man glemmer at man ser ut som en vaklevoren gås når man beveger seg. Men kanskje det bare krever trening, trening og atter trening å beherske høye hæler. Og kanskje det hjelper på kompleksene enkelte kortvokste jenter har. ← Jeg bruker det mest på jobb (har stillesittende jobb) og hvis jeg skal ut. Bruker det ikke på shopping eller hvis jeg skal gå mye, for da får jeg skikkelig vondt under føttene. Og jeg ser nok ikke heeelt bra ut når jeg trasker rundt i veldig høye hæler, så jeg prøver å øve meg litt. Liker egentlig best lave sko da, men noen ganger har jeg lyst til å være feminin!
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2006 #12 Skrevet 23. september 2006 Når jeg ser etter støvletter går jeg konsekvent etter de med lav hæl. Høye hæler er svært ubehagelig å gå med, for ikke å snakke om skadelig for føtter og rygg, dersom det brukes hyppig. Man snubler med de, om vinteren er det jo rene risikosporten å bruke hæyhæla støvletter. Gangen ser ikke naturlig ut. Selv synes jeg høye hæler ser litt patetisk ut. ← Syns det er lekkert, men kunne aldri mer gått med sånne. Her er jeg henvist til Crocs av kroppslige skavanker, så det blir med drømmen.
Snasen Skrevet 23. september 2006 #13 Skrevet 23. september 2006 Må bare skyte inn et spørsmål: Hvorfor bruker dere støvletter med høye hæler? Og ikke minst, til hvilke anledninger? Er det kun til bruk ute på byen og til selskapeligheter ellers, eller bruker dere det på jobb, skole, handleturer? Når jeg ser etter støvletter går jeg konsekvent etter de med lav hæl. Høye hæler er svært ubehagelig å gå med, for ikke å snakke om skadelig for føtter og rygg, dersom det brukes hyppig. Man snubler med de, om vinteren er det jo rene risikosporten å bruke hæyhæla støvletter. Gangen ser ikke naturlig ut. Selv synes jeg høye hæler ser litt patetisk ut. Man er så opptatt av å ta seg bra ut i stillestående posisjoner at man glemmer at man ser ut som en vaklevoren gås når man beveger seg. Men kanskje det bare krever trening, trening og atter trening å beherske høye hæler. Og kanskje det hjelper på kompleksene enkelte kortvokste jenter har. ← Høye hæler er fint til fester og ute på byen. Høye hæler kan jeg også bruke på cafebesøk med mine venninner. Om vinteren kan man bruke noen sandpapirlignende lapper til å feste under støvlettene som gjør at man ikke sklir. Nei, jeg tviler ikke på at det kan se patetisk ut med høye hæler når slike som deg tar de på seg, så du gjør nok best i å gå for støvletter uten hæl.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #14 Skrevet 23. september 2006 Høye hæler er fint til fester og ute på byen. Høye hæler kan jeg også bruke på cafebesøk med mine venninner. Om vinteren kan man bruke noen sandpapirlignende lapper til å feste under støvlettene som gjør at man ikke sklir. Nei, jeg tviler ikke på at det kan se patetisk ut med høye hæler når slike som deg tar de på seg, så du gjør nok best i å gå for støvletter uten hæl. ← Forsøk på fornærmelse basert på noget tynt grunnlag?
Gjest Emera Skrevet 23. september 2006 #15 Skrevet 23. september 2006 Må bare skyte inn et spørsmål: Hvorfor bruker dere støvletter med høye hæler? Og ikke minst, til hvilke anledninger? Er det kun til bruk ute på byen og til selskapeligheter ellers, eller bruker dere det på jobb, skole, handleturer? Når jeg ser etter støvletter går jeg konsekvent etter de med lav hæl. Høye hæler er svært ubehagelig å gå med, for ikke å snakke om skadelig for føtter og rygg, dersom det brukes hyppig. Man snubler med de, om vinteren er det jo rene risikosporten å bruke hæyhæla støvletter. Gangen ser ikke naturlig ut. Selv synes jeg høye hæler ser litt patetisk ut. Man er så opptatt av å ta seg bra ut i stillestående posisjoner at man glemmer at man ser ut som en vaklevoren gås når man beveger seg. Men kanskje det bare krever trening, trening og atter trening å beherske høye hæler. Og kanskje det hjelper på kompleksene enkelte kortvokste jenter har. ← Jeg elsker høye hæler. Og ja, jeg er en av de "kortvokste" med komplekser, så det hjelper med noe ekstra centimeter hæl pluss lange bukser. Siden jeg har god trening i å gå på hæler, så ser min gange naturlig ut. Men selvfølgelig er ikke alle skoene mine like høye.
:-) anna Skrevet 23. september 2006 #16 Skrevet 23. september 2006 Jeg går konsekvent for støvletter med heler jeg. Trenger ikke være kjempehøye heler, men jeg synes det er helt pyton å gå med flate støvletter. Jeg får dessuten finere holdning av det, blir flere cm høyere (er 165) Og tro meg: jeg har gått så mye på heler at det går helt fint. Øvelse gjør mester.
Gjest Anonym mann Skrevet 25. september 2006 #17 Skrevet 25. september 2006 Jeg anbefaler disse, passer bra også til de med tynnere legger: http://www.eurosko.no/images/products/0319H06.gif Meget sexy!
Vilje Skrevet 26. september 2006 #18 Skrevet 26. september 2006 Har omtrent samme skoene jeg...synes de er kjempetøffe, og ser for meg at de er tøffe til skjørt...?
Kvist Skrevet 26. september 2006 #19 Skrevet 26. september 2006 Har ca 41-42 cm omkrets. Måtte løsne opp snøringa ganske mye for å få dem på i butikken, følte meg diiiiger. Men det gikk helt fint å få knytta snorene etterpå, måtte bare stramme inn litt... ← Jeg har samme legg-mål som deg Har alltid følt meg kjempefeit i leggene når jeg prøver støvletter, men i helga prøvde jeg noen fra Gabor som faktisk satt løst på meg, selv med tykk jeans nedi. Ble ikke til at jeg kjøpte dem, men nå vet jeg at de finnes
Karamba Skrevet 27. september 2006 #20 Skrevet 27. september 2006 De var fine! Hadde definitivt beholdt dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå