Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 (endret) Så disse bildene av Kim Kardashian og ble slått av hvor vakker hun er. Bilde 1 Bilde 2 Edit: endret linkene Endret 23. september 2006 av Ylva Virvla
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Og dama fant du på the Skinny Website... Hun er da tynn, men med store pupper. Er det det du mener med former? Selv har jeg ridebukselår og valk på magen, det er hva meg mener med "former" (eller; litt i overkant, da).
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Og dama fant du på the Skinny Website... Hun er da tynn, men med store pupper. Er det det du mener med former? Selv har jeg ridebukselår og valk på magen, det er hva meg mener med "former" (eller; litt i overkant, da). ← Jeg synes hun har litt lår og hofter også jeg da men. Jeg har egentlig vært her lenge nok til å vite hva slags svar jeg ville få.
Gjest Tyr Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 (endret) Den frøkena på bilde nr 1 og 2, var da pen. Liker de formene hun har. *linkene ble endret* Endret 23. september 2006 av Tyr
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Jeg forbinder "å ha former" med noe halt annet enn det disse bildene viser. Når noen "har former", er de gjerne litt overvektige, altså med litt flesk her og der som blir kalt "former".
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 5 kilo slankere og hun hadde vært perfekt. Litt for mye former i mine øyne.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Pen hun, men hun ser nesten litt ut som en mann i ansiktet, kanskje pga lyset... Synes ellers ikke hun er spesielt "formete", selv om hun forsåvidt ser sunnere ut enn enkelte supermodeller og desslike. Former, da tenker jeg nok på enda litt mer rundt hoftene og på magen i tillegg til puppene, silikon eller ei.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 Synest hun er pen, jeg. Og mener man ikke at man har former så lenge hoften og svinger ut og puppene er fyldige? Man kan vere slank og ha former!
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Synest hun er pen, jeg. Og mener man ikke at man har former så lenge hoften og svinger ut og puppene er fyldige? Man kan vere slank og ha former! ← Enig!
aline Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 får ikke opp noe bilder jeg, har du endret linkene så de ikke viser noen lenger?
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 Skulle gjerne sett dama, men du har jo endret linkene så bildene er borte?
Gjest Bellatrix Skrevet 23. september 2006 #12 Skrevet 23. september 2006 Jeg ser bilder på linkene nå, men så ikke de første gangene jeg trykka.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #14 Skrevet 23. september 2006 Ok, ser henne når jeg trykker på linken i linken og blar nedover. Fin og timeglassformet dame.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. september 2006 #15 Skrevet 23. september 2006 får ikke opp noe bilder jeg, har du endret linkene så de ikke viser noen lenger? ← Man må plutselig inn på linken som kommer opp og scrolle nedover. Nei, det skjedde lenge etter at jeg hadde endret linken.
Gjest Fliss Skrevet 23. september 2006 #16 Skrevet 23. september 2006 Hun var vakker og hun var kjempesexy ... slik bør kvinner se ut og ikke som noen levende skjelett.
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2006 #17 Skrevet 23. september 2006 Jeg synes ikke hun var slående, men det har for så vidt ikke noe med størrelsen hennes å gjøre.
Gjest 20:09 Skrevet 23. september 2006 #18 Skrevet 23. september 2006 hun er veldig tett og kompakt. kunne fint tatt av seg 10 kilo for på bildet ser hun liten ut også. de ridebukselårene er lette å skjule. tenk når hun tar av seg klærne. da detter alt ut. hun er på grensa til å være tjukk. man kan ikke kalle det å ha former når man har fleskemage, ridebukselår og henge-feitepupper. man heller mye mer over til overvekt her. eneste plusset er at hun har en midje.
aline Skrevet 23. september 2006 #19 Skrevet 23. september 2006 Man må plutselig inn på linken som kommer opp og scrolle nedover. Nei, det skjedde lenge etter at jeg hadde endret linken. ← takk, fant ut etterhvert, og fikk kikket. synes hun var flott jeg, vanligvis vil jeg nok tenke på en "med former" som større en henne, men hun har jo former, så sånn sett så passer det også. hun er jo slank og flott, med kurver på de rette plassene, og synes ikke hun ser skinny ut. og de som mener hun er nesten overvektig, tror kanskje det er på tide å skaffe seg ett litt mer realistisk og sunt bilde av kropp?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #20 Skrevet 23. september 2006 hun er veldig tett og kompakt. kunne fint tatt av seg 10 kilo for på bildet ser hun liten ut også. de ridebukselårene er lette å skjule. tenk når hun tar av seg klærne. da detter alt ut. hun er på grensa til å være tjukk. man kan ikke kalle det å ha former når man har fleskemage, ridebukselår og henge-feitepupper. man heller mye mer over til overvekt her. eneste plusset er at hun har en midje. ← ja,ja - vi lever i en syk, syk verden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå