Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Hei. Sliter med stor kjærlighetssorg etter et vondt samlivsbrudd. Kan man gå til psykolog da?? Kan det hjelpe?? Hva koster det?? Må jeg få henvisning av legen min??
Drua Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Selvfølgelig kan du gå til psykolog for kjærlighetssorg. Gå til legen din og få henvisning. Du kan kontakte psykolog privat også, men da koster det mer. Hvor mye en time koster i egenandel for tiden vet jeg ikke. Lykke til!!
Gjest agjest Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Klart du kan det, bare få en henvisning av legen din og vær klar over at det ofte kan være litt ventetid for å få time. Egenandelen hos en psykolog med driftsavtale med kommunen er 265 kroner, det går på egenandelskortet. Hos en psykolog uten avtale må du regne med 5-700 kroner pr gang. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Selvsagt kan du få henvisning fra lege. men du må regne med lang kø hos dem med driftsavtale og at de prioriterer suicidale pasienter. Jeg vil heller råde deg til å snakke med en god venn/vennine eller ringe mental helses hjelepetelefon
Gjest bente85 Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Ja, jeg kan ikke se at det er noe problem for at du ikke kan det. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå