Gå til innhold

Tenerife eller Lanzarote?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal reise to uker til Tenerife eller Lanzarote i desember.

Men vi klarer ikke helt og bestemme oss. Noen som kan anbefalle noe.

Vi har ikke vært noen av stedene.

Vi er to voksne og en jente på 5 år. Aktiviteter vi pleier og gjøre er shopping, badeland og dyreparker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært på Lanzarote men anbefaler helt klart Tenerife!!! Der har jeg vært flere ganger :) Anbefaler Sunwing Resort Fanabè i Playa de las Amèricas ;)

Skrevet

Har vært begge steder og anbefaler helt klart Tenerife..

Parque Santiago III fra Saga er et perfekt sted å bo med barn ;)

Skrevet

Hei!

Har også vært begge steder, og anbefaler definitivt Tenerife, mye mer å finne på der!! Da må dere besøke Loro Paque som er en kjempe fin dyrepark!

Hilsen Kristine :)

Skrevet

Har bare vært på Lanzarote, og anbefaler det ikke. Har flere venner som har vært på Tenerife, og som anbefaler det, så dra dit! :)

Skrevet

Jeg har bare vært på Teneriffe, ogsyns det var kjempefint. Ungene våre var *tenker*

fem og ni da vi dro dit, og det var helt ypperlig. Loroparque var super, det smame var taubaneturen opp til toppen av Teide. Vi leide bil og kjørte til hovedstaden en dag, lang men fin tur. Vi bodde rett ved Playa Las Americas.

Skrevet

Jeg skal snart til Puerto de la Cruz på Tenerife, noen som har vært der? Jeg har vært på Lanzarote og synes ikke det var så spennende, akkurat. Dro med barn og det var ok for dem, men det var ikke akkurat pent der. Ble fortalt at øya brukes som location når filmer liksom skal ha vært tatt opp på månen!

Skrevet

Jeg synes puerto de la cruz er det fineste stedet på tenerife.. mye finere enn playa de las americas..

Skrevet

Jeg har også vært begge steder og likte absolutt Lanzarote best! jeg syntes det var flott med det spesielle landskapet også ble jeg helt forgapt i huset/stedet til Manrique, syns også Jameos del Agua var nydelig. Jeg kunne godt tenkt meg å dra tilbake hvis jeg skulle til kanariøyene.

(men ser jo at alle de andre i denne tråden her anbefaler Tenerife, :sjenert: )

Skrevet

jeg anbefaler også tenerife! Zoo på playa de las americas, og så er det vel både badeland og mye annet de andre stedene på øya også! Jeg var bare en uke og kom meg ikke noen andre steder enn los christianos og las americas... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...