Lurvina Skrevet 22. september 2006 #1 Del Skrevet 22. september 2006 Vet ikke om dette er riktig forum, men jeg skal ihvertfall snart ut i praksis, så jeg lurte på om det var noen som vet om plasser i Ålesund, bortsett fra Rongve, som selger uniform til sykepleiere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 22. september 2006 #2 Del Skrevet 22. september 2006 Ville bare tipse deg om at du kan bestille på nett: http://www.health-workers.com/public/index...group_level1=11 http://www.praxiswear.com/frameset7/defaul...?intID=63934126 http://www.sparkjop.no/default.asp?ItemGroup=HerreWorkHelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 23. september 2006 #3 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg har tidligere bestilt klær fra invite.no De er endel rimligere enn flere av de andre som selger slikt tøy. Krinklet bomullsdress har jeg brukt og vært fornøyd med. Har også brukt health-workers på sko og det har også vært greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #4 Del Skrevet 23. september 2006 Trodde man var nødt til å bruke uniformen som var på sykehjemmet,jeg?! At det ikke var lov å ha sitt eget/vaske det selv hjemme? (med mindre det er hjemmesykepleien du skal ha praksis i) Juni B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 23. september 2006 #5 Del Skrevet 23. september 2006 Den gang jeg studerte, var det i allefall ikke lov med egen uniformer. Du må bruke skolen eller institusjonens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #6 Del Skrevet 23. september 2006 litt forskjellig praksis på de forskjellige høyskolene. På min var vi nødt til å kjøpe selv, og da vi kom ut i praksis viste det seg at vi skulle bruke avd sitt. Sitter idag med fire sett jeg trolig aldri får bruk for... kjempe kjedelig... Men ja, healthworkers er ok å kjøpe fra iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 23. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 23. september 2006 Det er ikke alle plasser som har tøyordning som studentene kan bruke, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightingale Skrevet 24. september 2006 #8 Del Skrevet 24. september 2006 Bare et lite aber med spar kjøp. ' De draktene kan ikke vaskes på over 60 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #9 Del Skrevet 24. september 2006 Bare et lite aber med spar kjøp. ' De draktene kan ikke vaskes på over 60 grader. ← Holder ikke 60 °C? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightingale Skrevet 24. september 2006 #10 Del Skrevet 24. september 2006 De bør kunne vaskes på over 85 grader, det er da blant annet e.colibakteriene dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 24. september 2006 #11 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Antakelig går det helt fint å kokevaske sparkjøp- klærne også, for det er jo 100% bomull. De skriver nok 60 grader på grunn av at de ikke vil garantere for at det går bra, særlig for de skjortene med farge. Regner med at du skal ha hvit uansett. Jeg hadde ihvertfall tatt sjansen, siden de var så rimelige, og du antakelig trenger et par sett. Endrer litt. Så litt nøyere på klærne på Sparkjøp, antakelig er det denne modellen du vil velge siden den er den mest vanlige type fasong i bruk på sykehus: http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=430557-9 Jeg tror, uten å si det sikkert, at den også nok kan kokevaskes. Tror polyester tåler det fint. Endret 24. september 2006 av Drua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 3. oktober 2006 #12 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei, vet at gymo.no også har uniform til sykepleiere. Bestillte av de og er meget fornøyd. Bente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå