Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Jeg skal i en 30 års dag snart til en nær venn. Jeg vil gi noe spesielt til han. Jeg trenger tips til en fin og personlig gave hvis noen har det... Friluftsinteressert, designinteressert... Så trenger jeg noen tanker og ideer rundt en tilleggs ting. Jeg tenkte å lage et slags album med bilder og gjerne skrive en historie eller sitater eller ett eller annet sånn... Noen kreative sjeler som vil brainstorme litt med meg??
razmatazz Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Ta han med på skikkelig fjelltur? Hadde jeg blitt glad for hvertfall
latte Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 lag en scrappbookingalbum....samle bilder fra alle årene du har kjent denne personen.. fyll opp med snakkebobler, enten fra ukeblad eller sånne som man får kjøpt. artig blir det om du limer inn ting som minner deg om peronen (eks godtepose, favoritttyggispapir...) så det blir litt 3dimensjonalt i den forstand det er mulig i et album. gave....er han friluftsinteresert...så en gang en som hadde fått ingravert navnet på en termos..sånn av stål
Minien Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Lommelerke med friluftsmotiv og inngravert navn..
Ciara Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Hvor mye penger hadde du tenkt å kjøpe for?
Gjest niomi Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Ei venninne av meg, fikk felles gave av hele jentegjengen hun hadde vokst opp sammen med. Album med bilder fra oppveksten (bl.a. passbilder ), alt kronologisk, og i rosa og sølv, som var hennes farger. Bakerst var det bilder fra Øya-festivalen 2005 som min venninne ikke var på, og hun skjønte ingenting, helt til hun fikk festival-pass til årets festival av jentene, samt at de hadde brent ut CD'er med musikk fra ungdomsskolen, og fra de artistene man visste kom på Øya 2006. Suksess-gave, ja! Masse mimring og litt grining og greier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå