Gå til innhold

Reisetid Værnes-Trondheim


Gjest Travelt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er litt uenig med tiden det opereres med her gitt, men kanskje det er jeg som kjører litt fort.. Selv bruker jeg vanligvis 20-25 minutter fra værnes og inn til byen (når jeg kjører e6). Men dersom du skal inn til sentrum og det er midt i rushtrafikken, må du nok beregne litt mer tid. God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor det har vært forsinkelser og noen kanselleringer på Værnes i dag? Har hastverk, blir helt nervøs av å sitte og følge flyene på skjermen... :overrasket: har det vært tåke? Ser ut på værmeldingen som det er fint vær nå, men. Værvarslerne klarer jo knapt se ut vinduet har jeg inntrykk av :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor det har vært forsinkelser og noen kanselleringer på Værnes i dag? Har hastverk, blir helt nervøs av å sitte og følge flyene på skjermen...  :overrasket: har det vært tåke? Ser ut på værmeldingen som det er fint vær nå, men. Værvarslerne klarer jo knapt se ut vinduet har jeg inntrykk av  :sjarmor:

Var tykk tåke i trondheim i morgest i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut at flybussen Værnes-Trondheim sentrum tar ca 50 minutter til Trondheim Torg. Går det evt. raskere med drosje?

Den tar 30 minutter til Royal Garden. Hvis bussen mener den skal bruke 20 minutter derfra til Trondheim Torg er det bedre å gå dit, det tar 5-10 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg vært der, og fant ut at bussen brukte 30 minutter til Trondheim Torg. Kanskje de bare skriver 50 minutter på nettsiden så folk ikke skal være for sent ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...