Gå til innhold

bør menn barbere seg nedentil?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Skal menn være barbert nedentil? Hva foretrekkes av kvinnen

Skrevet

Jeg liker at kjæresten min barberer seg, men ikke alt håret. Sånn at det er noen mm igjen!:)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Det er jo individuelt da.

Jeg syntes ikke menn skal barbere seg nedentil, syntes det blir rart. Man skal ha hår der nede.

Skrevet

Gjerne trimme, men glattbarbert blir bare rart på gutter :forvirret:

Skrevet

Nei, synes ikke menn skal barbere seg andre plasser enn i ansiktet. :)

Skrevet
Gjerne trimme, men glattbarbert blir bare rart på gutter  :forvirret:

Helt enig her jeg.

Menn skal ha hår ;)

Skrevet

En liten stuss er fint ;) . Spesielt ved oralsex synes jeg det er llitt ubehagelig å føle at jeg har en skikkelig mustasj!

Men ikke helt glattbarbert, nei.

Skrevet
En liten stuss er fint  ;) . Spesielt ved oralsex synes jeg det er llitt ubehagelig å føle at jeg har en skikkelig mustasj!

Men ikke helt glattbarbert, nei.

Enig

Skrevet

Jeg syns litt hår kan fjernes....hår i mat og munn, nei uff og huff.

Var sammen med en en gang som barberte ALT...under armene, beina og nedentil.....hjeeeeelp...helt sant altså!

Skrevet

Nei, men klipp gjerne bort noe så det ikke blir så mye ragg.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Enig.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke menn skal barbere underlivet. Liker det naturlig!

Skrevet

Hjertens enig. Selv om jeg kan forstå menn med veldig, veldig kraftig hårvekst fjerner hår på rygg (evt. også mage/bryst)

Glattbarberte menn er ultra turn-off, da sender jeg han hjem/går jeg. Er jeg i forhold sier jeg ifra eller finner ut hans preferanser.

Har aldri sett på penis som mat. :overrasket::forvirret: Ei heller sæden, selv om jeg svelger. Og av en eller annen merkelig grunn har jeg aldri vært borti at hårene er et problem mens jeg har oralsex. Hvis noe skal være problematisk er det heller stikkende "skjeggstubber" og nupper.

Så til deg gutt/mann som lurer: Gjør det du selv liker og finn deg ei jente/dame som liker det samme som deg.

Skrevet
Har aldri sett på penis som mat.  :overrasket:  :forvirret: 

Og jeg har aldri møtt en mann med hår penis.

Skrevet
Og jeg har aldri møtt en mann med hår penis.

Dette er nok ikke så uvanlig som du tror. Jeg har heller aldri opplevd synlige/følbare hår på selve penis, og jeg hadde aldri tenkt over at dette kunne forekomme inntil for noen måneder siden. Da leste jeg et innlegg fra en fortvilet gutt på et annet forum, og innlegget fikk temmelig mange svar fra likesinnede. Jeg nevnte dette for samboeren min, og han innrømmet at han hadde flere år bak seg som smugnapper. ;)

Rart at jeg kunne være så naiv - jeg har faktisk et par hår på innsiden av kjønnsleppene selv. De ytre, vel å merke, men uansett...

Skrevet (endret)
Dette er nok ikke så uvanlig som du tror. Jeg har heller aldri opplevd synlige/følbare hår på selve penis, og jeg hadde aldri tenkt over at dette kunne forekomme inntil for noen måneder siden. Da leste jeg et innlegg fra en fortvilet gutt på et annet forum, og innlegget fikk temmelig mange svar fra likesinnede. Jeg nevnte dette for samboeren min, og han innrømmet at han hadde flere år bak seg som smugnapper.  ;)

Rart at jeg kunne være så naiv - jeg har faktisk et par hår på innsiden av kjønnsleppene selv. De ytre, vel å merke, men uansett...

Hadde fint fikset det også. Ingen trenger å smugnappe for min skyld!

:sjarmor:

Endret av Pet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...