Milo Minderbinder Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Løp og kjøp denne serien, begge sesonger. Den parkerer, etter min mening, alt jeg har sett av tv-serier.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Den skal være veldig bra, ja. Vet ikke hva den handler om, men har fått den anbefalt på det varmeste av pålitelige venner. Det er en HBO-serie og kvaliteten ligger vel omtrent på Six Feet, Sopranos o.l...
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Det handler rett og slett om ett omreisende sirkus (freak-show) på 30-tallet. En flott serie med ett snev av det overnaturlige i seg!
Gjest tv-titter Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Har gledd meg som en unge til første episode i dag, og den var svært, svært lovende! Håper kvaliteten holder seg videre. Oi og oi! Onsdager blir TV-DAGEN! Først Battlestar, så Carnivale, Migrapolis, Lydverket og på slutten av kvelden Den tredje vakten. NRK
Drua Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg synes serien virker kjempebra, er så glad for at jeg fikk med meg første episode
Amalie_85 Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har sesong 1 og 2 tror jeg det var, men har enda ikke begynt å se på det. Men må det snart. Når jeg ser reklame for den på tv ser det jo så spennende ut. *glede seg*
Tabris Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har ikke sett denne serien enda, men har ikke den endel tarot-symbolikk i seg (for de som kjenner til det)? Men sambo har serien, så jeg skal se den etterhvert.
Gjest Poshy Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 Begynner i dag på NRK 2! 20:50 ← Klarte å gå glipp av den!!! Går den bare på NRK2 eller er det en liten mulighet for reprise på nrk1?
Drua Skrevet 26. oktober 2006 #11 Skrevet 26. oktober 2006 Klarte å gå glipp av den!!! Går den bare på NRK2 eller er det en liten mulighet for reprise på nrk1? ← Ser dessverre ikke ut som det er satt opp repriser Ang Tarot: Sofie -spåkone- leser tarot. Tips: På denne siden finnes episodeguide og mye annet: http://www.hbo.com/carnivale/ Men husk at de har kommet veldig langt i USA, jeg ser på siden med et halvt øye for å ikke få for mye informasjon Legger likesågodt inn direkte link til episodeguide for episode 1 jeg: http://www.hbo.com/carnivale/episode/season1/episode01.shtml
nostalgia Skrevet 26. oktober 2006 #12 Skrevet 26. oktober 2006 Åhhhhh jeg hørte at den skulle bli sendt i reprise på Nrk2 - stemmer ikke det altså?
Gjest tv-titter Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 Stemmer nok at Carnivale ikke går i reprise. Det står ingenting i sendeplanen om repriser i alle fall. Må nok lese sammendrag som Drua har linka til om man ikke kan få låne noens opptak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå