Gå til innhold

Carnivale

Milo Minderbinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Løp og kjøp denne serien, begge sesonger. Den parkerer, etter min mening, alt jeg har sett av tv-serier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal være veldig bra, ja. Vet ikke hva den handler om, men har fått den anbefalt på det varmeste av pålitelige venner. Det er en HBO-serie og kvaliteten ligger vel omtrent på Six Feet, Sopranos o.l...

Skrevet

Det handler rett og slett om ett omreisende sirkus (freak-show) på 30-tallet. En flott serie med ett snev av det overnaturlige i seg!

• 1 måned senere...
Skrevet

Begynner i dag på NRK 2! 20:50

Gjest tv-titter
Skrevet

Har gledd meg som en unge til første episode i dag, og den var svært, svært lovende! Håper kvaliteten holder seg videre.

Oi og oi!

Onsdager blir TV-DAGEN! Først Battlestar, så Carnivale, Migrapolis, Lydverket og på slutten av kvelden Den tredje vakten. NRK :hjerte:

Skrevet

Jeg synes serien virker kjempebra, er så glad for at jeg fikk med meg første episode :)

Skrevet

Jeg har sesong 1 og 2 tror jeg det var, men har enda ikke begynt å se på det.

Men må det snart. Når jeg ser reklame for den på tv ser det jo så spennende ut.

*glede seg*

Skrevet

Jeg har ikke sett denne serien enda, men har ikke den endel tarot-symbolikk i seg (for de som kjenner til det)? Men sambo har serien, så jeg skal se den etterhvert. :)

Skrevet
Begynner i dag på NRK 2! 20:50

:sur::sur::sur:

Klarte å gå glipp av den!!! Går den bare på NRK2 eller er det en liten mulighet for reprise på nrk1?

Skrevet
:sur:  :sur:  :sur:

Klarte å gå glipp av den!!! Går den bare på NRK2 eller er det en liten mulighet for reprise på nrk1?

Ser dessverre ikke ut som det er satt opp repriser :(

Ang Tarot: Sofie -spåkone- leser tarot.

Tips: På denne siden finnes episodeguide og mye annet:

http://www.hbo.com/carnivale/

Men husk at de har kommet veldig langt i USA, jeg ser på siden med et halvt øye for å ikke få for mye informasjon ;) Legger likesågodt inn direkte link til episodeguide for episode 1 jeg:

http://www.hbo.com/carnivale/episode/season1/episode01.shtml

Skrevet

Åhhhhh jeg hørte at den skulle bli sendt i reprise på Nrk2 - stemmer ikke det altså? :(

Gjest tv-titter
Skrevet

Stemmer nok at Carnivale ikke går i reprise. Det står ingenting i sendeplanen om repriser i alle fall.

Må nok lese sammendrag som Drua har linka til om man ikke kan få låne noens opptak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...