Gå til innhold

Hva kan vi jenter ønske oss i morgengave?


Gjest KristinK

Anbefalte innlegg

Gjest KristinK

Forloveden min spurte meg hva jeg ønsket meg i morgengave, og det tradisjonelle er jo smykker. Selvsagt ønsker jeg meg dette. Kanskje en fin ring eller en litt penere klokke. icon_smile.gif Men hva annet kan egentlig vi jenter ønske oss? Synes det er værre å finne på noe til meg selv enn det er til forloveden min, og da er det ikke så greit! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ønsket meg startpakke fra en kjøreskole jeg - så får jeg endelig somlet meg til å ta lappen! Angrer på at jeg ikke har gjort det enda, så da blir dette liksom et "spark bak". icon_smile.gif

Kankskje ikke veldig romantisk, men det har jeg ihvertfall nytte av resten av livet. Bruker ikke mye smykker og klokker og sånt har jeg også nok av. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en alliansering (gullfarget). Synes det er så fint + at det er noe jeg kan ha for alltid. Eneste jeg synes er dumt er at det kanskje kan bli litt dyrt.. Aner ikke hva jeg skal kjøpe til sambo! Han er gitarfreak, så det blir vel noe i den sjangeren tenker jeg. Han er ikke akkuratt den typen som liker å gå med ringer icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med gavekort på hudpleiesalong/aromaterapi e.l. slik at man kan gå en gang i mnd. i et år? Det tror jeg at jeg hadde blitt veeeeldig glad for icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusproblem icon_wink.gif

Jeg har vel en endeløs liste over ting jeg ønsker meg.. Men når jeg tenker etter er det vel en eller annen form for smykker alt sammen!

Jeg ønsker meg :

* Klokke (har sett meg ut en veeeeldig fin en med diamanter på)

* Enstens diamant øredobber (som passer til enstens diamantringen jeg fikk da han fridde)

* Enstens diamantanheng (som over icon_smile.gif )

* Et kjempefint smykkeskrin, eller nærmest en smykke"kommode" i mørk tre som jeg forelsket meg helt i..

Ellers diverse smykker.. elsker smykker jeg.. får aldri nok!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Smykkeskrin var en kjempegod ide, det trenger jeg! Smykker er kjempeflott og det er kjekt å ha en del å velge i og som passer til ulike antrekk. Men jeg vil jo ikke ønske meg noe dyrt heller. Vi bruker nok penger på bryllupet om ikke jeg skal ønske meg ting av ham til mangfoldige tusen. Hudpleie-tipset var smart, det hørtes nydelig ut!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei KristinK!

Jeg ønsker meg alliansering i hvitt gull... Litt vanlig ring, men det kommer vel litt an på hvor mange karat diamanten er. `Så kan min kjære putte på en diamant for hvert år vi har vært gift!!

Ellers ønsker jeg meg kunst - det er en god ide jeg har fått vite om her på nettet icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En diamant for hert år dere er gift?

I en aliansering?

Har du veldig store fingre, eller planlegger du et kort ekteskap? icon_smile.gif

Tuller litt meg deg, hva med en diamant for hvert barn i stede?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje litt uttafor, men jeg trodde ikke vi skulle ønske oss noe.. Trodde mannen helt og holdent skulle finne noe selv.

Forloveden min har tenkt til å finne på noe uten innblanding fra meg, som han kaller det, da blir overraskelsen større også icon_smile.gif

_________________

Tyren icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tyren den 2002-02-22 15:31 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vinter fru - jeg kan jo evt. ønske meg et diamantbesatt belte icon_wink.gif

Vi har tre barn fra før, men må iallefall ha en til da! Neida, tuller bare. Men jeg ønsker meg iallefall alliansering, med en ny diamant i ny og ne icon_wink.gif (Diamonds are a girls best freind????)

God helg folkens, hilsen Atilla som har glemt passordet sitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

PS! Vet at det heter FRIEND og VINTERFRU..

Er travelt opptatt med å ta helg, og da går det over stokk og stein....... - ATILLA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ønsket meg ikke noe spesielt. Fikk et akt-bilde av min kjære! Kjempegøy! Ganske uventet også, for han er ikke akkurat så veldig eksibisjonistisk til vanlig.

Det henger på veggen på soverommet slik at jeg ser det fra sengen. Veldig koselig, spesielt når jeg er alene hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket og fikk et smykkeskrin.

Det går mye penger til bryllup, så jeg ville ikke ha noe dyrt. Mannen skal jo heller ikke "presses". mange ter de siste kr.

jeg kjøpte gave til min mann også. Jeg kjøpte et halsgropsmykke til han. På forsiden fikk jeg gravert navnet hans, på baksiden sto mitt navn.

Det er tanken som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg skal ønske meg en klokke, eller smykker til vikingedrakten jeg skal begynne å sy meg. Er ikke av den smykke glade typen så jeg veit liksom ikke hva jeg skulle ønsket meg av det, måtte blitt noe vikingesmykker og de har jeg mange av fra før, så vi får se. Er ikke sikkrt han spør hva jeg ønsker meg engang, han er gangske oppfinnsom selv.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke jeg skal ønske meg noe som helst. Vil at mannen min skal finne ut det selv icon_wink.gif Skal jo komme med hint og vink til hva jeg liker. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å ønske meg noe. For meg er det ikke så viktig.Men jeg vet jo at han finner verdens beste gave til meg uansett, han er utrolig flink til å finne på gaver. Så jeg vil ikke ønske meg noe

1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-02-23 18:50 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ønsker meg - og får - speilreflekskamera i morgengave. Det har jeg ønsket lenge, men vi har ikke hatt anledning til å prioritere det. Koster ca 4000,-. Han får Playstation II (etter eget ønske). I tillegg skal vi overraske hverandre med en liten ting, jeg skal lage et bilde av ham og datteren vår sammen med fotavtrykkene hennes og et fint dikt icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...