Gå til innhold

Vektklubb

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Er det noen som har erfaring fra vektklubbene fra f.eks. Dagbladet eller VG? Kan de anbefales - er menyene interessante ol?

og... et annet spørsmål til dere som har greie på slanking. Hvis man er flink hele uken og holder seg på det anbefalte kalorinivået, skal man ikke da ta en dag i uka, feks lørdag, hvor man spiser og koser seg (mat og godteri) uten å tenke slanking. Man kan da ikke legge på seg av det?

Vil ikke det også hjelpe en til å "holde ut" i lengden? Vet at det ikke er meningen at man bare skal "holde ut", men endre livsstil og finne sunne alternativer som man likerosv. Men det er nå en gang slik at den maten med fett smaker best og jeg er veldig glad i smågodt og sjokolade :)

Hilsen Slanker'n

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vektklubben til Grete Roede er veldig veldig god. Jeg har vært medlem i noen mnd og er veldig fornøyd med oppsettet på siden. Man trenger absolutt ikke være særlig "inne" i prinsippene for å få utbytte av siden.

• 2 måneder senere...
Gjest Perfekt biff
Skrevet

Dytter litt på denne:)

Jeg har nettopp meldt meg inn i vektklubben til vg. Noen som har erfaring med denne?

Skrevet (endret)

Hei

Jeg er veldig godt fornøyd med vektklubb.no

Jeg har så langt gått ned fem kilo. Har i det siste hatt en liten pause, for jeg har ikke hatt tilgang på nett og har ikke fått registrert hva jeg spiser. Men har ikke lagt noe på meg igjen. Så nå er jeg fem kilo lettere. Hurra :hoppe:

Vektklubb.no har hjulpet meg til å bli mer bevisst på hva jeg faktisk spiser, og jeg har lært veldig mye om næringsinnhold i de forskjellige matvarene. Og det beste er at siden du spiser vanlig mat, er det ingen som merker at du slanker deg.

Anbefales på det varmeste!!

Endret av Bex
Gjest Perfekt biff
Skrevet

Sa bra!

Hvor lenge har du vært medlem?

Er på andre uken, og har gått ned en kilo:)

Gleder meg til jeg merker det på buksene!!!

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg var medlem i 6 mnd og det gav meg veldig lite. Jeg synes det var veldig tungvint å legge inn hva jeg hadde spist, man kunne bare legge den nye vekten inn på mandager, og glemte du det, da måtte du vente en hel uke til for å legge vekten inn.... husker det var mange som var irritert for de samme.

Jeg angrer nesten litt på at jeg brukte 400 kr for den elendige tjenesten, men det kan jo hende at det er noen som finner den tjenesten nyttig ;)

Skrevet

Hei

Perfekt biff:

Jeg meldte meg først inn i juli, i 3 måneder. Og det var i den perioden jeg gikk ned. Nå har jeg forlenget i 6 måneder, og målet er å gå ned fire kg til (kanskje seks, om jeg tør å håpe på det...) Satser på å stabilisere vekten i stedet for å gå ned mye for så å legge på meg igjen... Men kjenner folk som har gått ned mye mer enn meg. Må ta meg i nakken igjen, nå.

Det var virkelig gøy å komme inn i jeans på H&M igjen... :)

Liker godt alle oppskriftene du kan søke i, masse godt å velge mellom. Og man blir veldig bevisst på hva man egentlig spiser i løpet av en dag. Får faktisk avsmak på enkelte matvarer når man finner ut hvor mye fett og kcal det inneholder...

Så trist at du ikke likte det, Miss_Alexandria. Men jeg legger da ikke inn vekt kun på mandager. Gjør det når jeg husker det, jeg :)

Men tror ikke du kan legge inn mer enn en gang i uka.

Også er jeg et skikkelig rutinemenneske, så jeg varierer ikke så veldig i det jeg spiser. Og da er det jo bare å hente frem igjen menyer fra tidligere dager!

Anbefaler vektklubb, altså. Hvertfall for de som ikke er strukturerte nok til å regne ut næringsinnhold selv...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med VGs vektklubb. Riktignok gikk jeg ned en hel masse ved å bruke Grethe Roedes gratisklubb også, men Vg sin er så vannvittig mye mer praktisk. blandt annet at man kan lagre egne retter og legge inn egne matvarer.

Jeg liker også godt at det er enkelt å sjekke næringsinnhold i ting før man spiser det. Det hindrer meg i å spise mye tull!

Skrevet

Jeg kan anbefale somebody.no, veldig bra. Stor database med nesten alle matvarer, den beste jeg har prøvd hittil.

Meldte meg også inn i vg's vektklubb, men var ikke særlig imponert, så jeg gikk tilbake til somebody. Mulig vg sin er bedre nå, for jeg testet den ut for en god stund siden, når den startet opp. Sjekk opp sidene til somebody

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...