Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
PureLux er ikke min favoritt når det gjelder mineralsminke (men jeg liker dem godt) 

hva er din favoritt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir litt kjenner en som kjenner en men ihvertfall, mora til venninna mi jobber sammen med ei som har ei datter som er i ferd med å starte opp i sitt eget mineralmerke her i Norge. Mora hadde vært på homeparty og kjøpt med seg masse produkter for så og finne ut at løs pudder var noe søl, noe som kom oss til gode.

Merket heter Kiss Me Minerals eller KMM men tror ikke de har noe nettside ennå, vet hun selger på qxl men har ikke kjøpt der selv ennå.

Jeg har kun foundation og et par øyenskygger.

Skrevet
Det blir litt kjenner en som kjenner en men ihvertfall, mora til venninna mi jobber sammen med ei som har ei datter som er i ferd med å starte opp i sitt eget mineralmerke her i Norge.  Mora hadde vært på homeparty og kjøpt med seg masse produkter for så og finne ut at løs pudder var noe søl, noe som kom oss til gode.

Merket heter Kiss Me Minerals eller KMM men tror ikke de har noe nettside ennå, vet hun selger på qxl men har ikke kjøpt der selv ennå. 

Jeg har kun foundation og et par øyenskygger.

Blir vel bare flere og flere merker med mineralsminke fremover.

Skrevet

Ser mange av de store kjeden begynner å lukte lunta også.

Rart egentlig at det har tatt så lang tid.

L'oreal har jo lansert sin egen mineralfoundation. Helt ren er den ikke men har lest gode anmeldelser på den. Absolutt et alternativ hvis du først skal bruke L'oreal.

Skrevet
dere må våkne. purelux inneholder ingen gode og sunne ingredienser.

hele siden er humbug. virker som om det er en dame på bygda i usa eller noke som berre sitter der og lager ting hjemme på kjøkkenet.

også denne eraseren då. den er proppa med silikon. hjelper ikke huden noke.

det står at den inneholder silikon da, veeeldig tydelig.

og hvorfor gidder du kjøpe derfra når du synes det virker så humbug???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...