Gå til innhold

Var hos hudpleier

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantasia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

All dritten skal ut, og blir det fint! Det forklarte i hvertfall hudpleieren min da jeg ble litt panisk over resultatet av en dyprens.

Skrevet

Takk for svar. Ble litt beroliget nå. Det er slettes ikke gøy å se ut som en eller annen fancy matrett i ansiktet. :forvirret:

Skrevet

Hørtes ikke så bra ut det der.

Men håper det ordner seg etterhvert. :)

Skrevet
All dritten skal ut, og blir det fint! Det forklarte i hvertfall hudpleieren min da jeg ble litt panisk over resultatet av en dyprens.

Nettopp. Tenk på det som en saaaakte støvsuging. Så blir det gullende rent etterpå. Ikke bekymre deg.

Skrevet (endret)

Vet hvor irriterende det er, men alt som ligger under huden må ut uansett! Jeg får ofte panikk etter dyprens, pga. kvisene kommer OVER alt! :ler: Jeg tenker alltid det blir dumt å betale for å "få kviser"! :ler: Men etter en stund er huden mye penere enn på en stund, så det er verdt det! ;)

Endret av Lanyah
Skrevet (endret)

Huff, det er nettopp slike ting som gjør at jeg kvier meg for å dra til hudpleier. Tar det lang tid før huden klarner opp igjen dersom man reagerer på denne måten?

(Jeg har til og med allerede planlagt å ta drosje hjem dersom jeg skal ha ansiktet mitt til overhaling. Tør ikke å bevege meg noe særlig utendørs dersom jeg blir "ødelagt". Har en liten greie med huden min, ja... :sjenert:)

Edit: Wops, det var ikke meningen å være frekk eller frike deg ut forresten, Fantasia! Jeg legger ikke merke til andres ansiktshud på samme måte som min egen, så det var ikke rettet mot deg på noen måte! Håper i alle fall at huden din klarner opp snart! :)

Endret av Sweet Jane
Skrevet

hva med sånne store blemmeaktige dype kviser i huden, som man ikke kan klemme noe ut på, tar dyprens dem også tilslutt? eller er det mer hormoner og det indre som må rettes opp der?

Skrevet

Huden min ser bra ut etter på, da hun pleier å legge litt pudder på. Så jeg har aldri hatt sånn "springe hjem" problem. Men vil jo hjem forstest mulig da...,for plutselig begynner kvisene å poppe frem..., det varer som regel en ukes tid. Da er huden rolig igjen, iallfall hos meg! :)

Skrevet
hva med sånne store blemmeaktige dype kviser i huden, som man ikke kan klemme noe ut på, tar dyprens dem også tilslutt? eller er det mer hormoner og det indre som må rettes opp der?

Sånne må du til en lege med, det er en rekke behanlings alternativer så ikke fortvil :klem:

Skrevet

Takk for svar. :) Da vet jeg at det er normalt/vanlig.

Var litt redd det hadde gjort alt værre men.. får bare smøre meg med tålmodighet og glede meg til det blir bedre. :)

Skrevet (endret)

Hudpleieren klemmer ikke på de kvisene, byllene. Men generalt så er en dyprens som opner porene ved damp, ògså hiver de masker og kremer oppå som skal forebygge dette. Så det skal jo forebygge byller ògså. Men byller er vel egentlig et problem som må bygges hjelp innenfra..., ved hjelp av mye vann og kanskje noe kosttilskudd.

Anbefaler forresten noe som heter Tegreen, kosttilskudd som renser kropp og hud innenfra, reseptfritt. Itillegg får du energi. Det fikk jeg anbefalt av hudpleier fordi jeg hadde noen underliggende kviser\byller.

Endret av Lanyah
Skrevet

Jeg har også slike blemmeaktige kviser iblant. Hvor mye koster Tegreen?

Skrevet

Disse behandles stort sett med antibiotika-kur samt medisin som påvirker talg produksjon +/- medikamenter som påvirker hormonene i kroppen. Dette er det selvfølgelig bare en lege som hjelpe deg med.

Dersom du eller noen andre har problemer med "krater-kviser" som gir arr, så er eneste effektiv behandling den som legen kan gi deg.

Skrevet
Jeg har også slike blemmeaktige kviser iblant. Hvor mye koster Tegreen?

Tegreen koster 260,- for en måneds bruk. Jeg har snart brukt opp boksen...! Og..., nå har jeg INGEN kviser. Aner ikke om det er pga. den. Men trolig, for jeg har ikke brukt noe annet produkter enn jeg pleier å bruke...! Jeg bruker jo Yasmin ògså, kanskje de sammen, gjør at huden min blir bra nå...! Oh..., etter 4 år med leting etter riktige produkter! :overrasket:

Skrevet

Det må prøves! Kjøper du det på apotek... eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...