Gjest lura Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Jeg lurer på om man kan få kviser på kjønnsleppene? Har en liten rød klump der som gjør vondt. ble først veldig redd for kjønnsvorter, men de kommer vel ikke over natta? noen flere som har hatt det og er det vanlig? aldri hatt d før så fikk mildt sagt litt hetta.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Du kan ikke få kvise uten hårsekker og det har man ikke på indre kjønnslepper. Hvis de sitter på indre kjønnslepper eller på ytre og ikke blir borte etter noen dager så ville jeg tatt meg en lege tur. Er flaut men da kan du i allefall få hjelp
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 den sitter vel litt i grenseland.. vet ikke jeg. ikke så vondt lenger nå. herregud hva er dette her. blir litt bekymra jeg, flaut eller ikke, må vel sjekkes,. men venter noen dager ja.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Ligger den i grenseland så er det nok helst en kvise, men ikke la den være slik i mange dager før du går til legen
Gjest bente85 Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Å få kviser i underlivet er ikke farlig. Det er noen som er plaget veldig med dette. Men om du lar den være ifred, så vil det gå bra! Den vil sprekke etterhvert, og da vil det komme ut blod, og litt annet puss, men det er ikke noe å bekymre seg over. Har har hatt dette mange ganger.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Å få kviser i underlivet er ikke farlig. Det er noen som er plaget veldig med dette. Men om du lar den være ifred, så vil det gå bra! Den vil sprekke etterhvert, og da vil det komme ut blod, og litt annet puss, men det er ikke noe å bekymre seg over. Har har hatt dette mange ganger. ← Dersom det er en kvise ja, men det vet vi ikke noe om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå