Gå til innhold

Weekend i Oslo for meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og lillesøster skal på Pink konserten siste fredag i oktober. Vi blir i Oslo fra fredag til søndag ettermiddag.

Trenger noen tips til hva vi kan finne på, hvor vi kan gå og spise mm.

Budsjettet er ganske lavt så må ta litt hensyn til det.

Er ikke så kjent i Oslo, men vi finner nok frem...

Noen som har noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Egon er billig, har god mat, stor meny, og har restauranter både på Byporten og Karl Johan. Friday's (Karl Johan, Aker Brygge og også ved Klingenberg/Saga kino) er litt samme greia.

Endret av Virvel
Skrevet
Egon er billig, har god mat, stor meny, og har restauranter både på Byporten og Karl Johan. Friday's (Karl Johan, Aker Brygge og også ved Klingenberg/Saga kino) er litt samme greia.

Vil nå egentlig ikke påstå at verken Egon eller Fridays er spesielt billige jeg da... Er jo ikke ikke gourmetrestauranter, men heller ikke noe for de som er på stramt budsjett. Vil heller anbefale å vandre rundt på Grønland og Tøyen og finne billige etniske restauranter der. Da får man jo prøvd noe man ikke finner så mye av ellers i Norge også.

Skrevet

Jeg vil heller ikke anbefale steder som Egon og TGFridays, dyrt, laber service, maten ikke førsteklasses.

Jeg vil anbefale dere disse stedene: Habibi, palestinsk kjøkken, veldig koselig interiør veldig fin mat, ikke altfor krydret. Ligger rett ved Oslo City. Villa Paradiso, jeg vil påstå byens beste italienske pizza, ikke veldig dyrt. Ligger på Grünerløkka. Vann og Brød, tapasrestaurant på Grønland. To personer blir mer enn mett for 300 kr. Cafe Sør er et fint sted å ta pause fra shoppingen.

Håper dere får en uforglemmelig helg i Oslo! :)

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...