Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Hei. Jeg har skrevet en artikkel som ble publisert i et fagblad, og jeg bør vel skrive dette på cven. Er det noen som vet hva som er korrekt måte å skrive det på? Og under hvilket punkt på cven bør jeg ha det under? Håper noen kan hjelpe meg
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Hvis du har skrevet mer enn en artikkel, kan du lage en liten publiseringsliste. Hvis du bare har skrevet 1 artikkel, så er det mange steder å plassere den: Om CV'n er organisert etter relevant erfaring - annen erfaring, så kommer det jo an på om artikkelen/ skriving er relevant for jobben du skal søke på. Om CV'n er organisert etter arbeidserfaring, verv etc. , ville jeg kanskje satt den under f.eks "annet".
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Takk for raskt svar Jeg har bare skrevet en, så den må vel plasseres under Annet da kanskje. Men hvordan skal jeg skrive det? Kan jeg skrive: Mnd og år: Artikkel xxx publisert i fagbladet XXX. Er det et standard oppsett for dette og skal jeg skrive på de andre som var med å skrev artikkelen?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Hm, jeg ville skrevet det på "vanlig" akademisk standard innen faget ditt - på samme måte som du setter opp litteraturlisten. Og jeg ville definitivt tatt med medforfattere! (tenk på Sudbøe-saken! )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå