Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har skrevet en artikkel som ble publisert i et fagblad, og jeg bør vel skrive dette på cven. Er det noen som vet hva som er korrekt måte å skrive det på? Og under hvilket punkt på cven bør jeg ha det under? Håper noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har skrevet mer enn en artikkel, kan du lage en liten publiseringsliste. Hvis du bare har skrevet 1 artikkel, så er det mange steder å plassere den:

Om CV'n er organisert etter relevant erfaring - annen erfaring, så kommer det jo an på om artikkelen/ skriving er relevant for jobben du skal søke på.

Om CV'n er organisert etter arbeidserfaring, verv etc. , ville jeg kanskje satt den under f.eks "annet".

Skrevet

Takk for raskt svar :) Jeg har bare skrevet en, så den må vel plasseres under Annet da kanskje. Men hvordan skal jeg skrive det? Kan jeg skrive: Mnd og år: Artikkel xxx publisert i fagbladet XXX. Er det et standard oppsett for dette og skal jeg skrive på de andre som var med å skrev artikkelen?

Skrevet

Hm, jeg ville skrevet det på "vanlig" akademisk standard innen faget ditt - på samme måte som du setter opp litteraturlisten. Og jeg ville definitivt tatt med medforfattere! (tenk på Sudbøe-saken! ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...