MONSTERneeta Skrevet 25. september 2006 Forfatter #41 Skrevet 25. september 2006 Jeg har vært hjemmefra i 2 dager nå, og tok med meg en ny og ren dyne tilbake. Har støvsuget og rengjort i håp om å få bort loppene. Det virker som om ting går veldig mye bedre, men FY som det klør om kvelden når jeg skal legge meg Det verste er at jeg har fått rimelig mye bitt i ansiktet. Ser ut som om jeg har problemhud til de grader
Gjest Tweek Skrevet 25. september 2006 #42 Skrevet 25. september 2006 Å! Det har jeg å, ser ut som mellom ting av kvise og stikk, uten den "skorpeaktigetingen" i midten, ser helt fælt ut, har rundt 5 st.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #43 Skrevet 25. september 2006 Å! Det har jeg å, ser ut som mellom ting av kvise og stikk, uten den "skorpeaktigetingen" i midten, ser helt fælt ut, har rundt 5 st. ← Er det loppebitt? Huff så ekkelt...Håper det snart forsvinner!
Gjest Tweek Skrevet 25. september 2006 #44 Skrevet 25. september 2006 MHM! De har vært der en stund så tror de er long gone snart
Gjest Oxsaren :D Skrevet 23. juni 2010 #45 Skrevet 23. juni 2010 ÅÅÅ, jeg har å sånn Jeg hadde vel på det værste nærmere 30! Jeg skjønte heller ikke hva det var. Men jeg bor i byen, og der labber det jo rundt duer, ikke at jeg er der ofte, men kan det kommerferfra da? Har jo ikke andre husdyr!@@Jeg blir sinna hvis det er det, for hvis det er det blir jeg jo aldri kvitt det, og jeg har 5 bitt i trynet Å PENT ser det ut. Dritloppefaen Haha =D, jeg har også det samme men får 2-3 1 i tryne -.- er due lopper/ heste lopper... kan komme fra luften, dont worry. det går vekk ca 2-5uker.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #46 Skrevet 24. juni 2010 Haha =D, jeg har også det samme men får 2-3 1 i tryne -.- er due lopper/ heste lopper... kan komme fra luften, dont worry. det går vekk ca 2-5uker. Får håpe de er borte nå, tråden er fra 2006...
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2010 #47 Skrevet 17. september 2010 Jeg har fått det samme over natten. Våknet opp med stikk over hele kroppen, og da mener jeg hele! Soveromsvinduet står alltid åpent, å vi har x antall katter i nabolaget. Har fått lopper av katter før, så lurer på om det kan være årsaken. Har hendt tidligere at katter har komment seg inn på soverommet, så det er jo ikke umulig?
Gjest yl Skrevet 17. september 2010 #48 Skrevet 17. september 2010 Kan være at du har veggdyr. Lopper har jeg blitt bitt av før og har ikke fått noe skorper. Tror du har veggdyr. De gir vist fæle bitt. De kommer bare frem om natten og kan gjemme seg i sengestolpen (hvis den er av tre. Madrassen eller veggene. Få rommet ditt ordentlig sjekket.
Gjest Ingrid Skrevet 17. september 2010 #49 Skrevet 17. september 2010 Sjekket deg for allergier? Jeg har hatt noe lignende, og det viste seg å være elveblest pga av støvallergi.
Sugerøret Skrevet 18. september 2010 #50 Skrevet 18. september 2010 (endret) Lopper tenker jeg.. Har du katt eller hund? Jeg har fått loppebitt hvertfall, og jeg blir ikke kvitt det! Har fått det sammenhengene i 3-4 uker nå! Argh! Nå hopper hverken lopper eller lus fra hund/katt over på mennesker. Men fuglelopper kan gå over på mennesker. Hva med veggdyr? Det har vært en stor økning i bitt og spredning av disse den siste tiden. http://no.wikipedia.org/wiki/Veggedyr http://www.aftenposten.no/bolig/inspirasjon/article3687339.ece Du kan kansje ha middallergi? Vask dyne og pute på minst 60C eller frys i 2dager.Få banket madrassen og støvsugd denne. Det burde hjelpe litt om det er middallergi. Om du får påvist denne allergien,kan du få spesielle trekk til pute/madrass som du kjøper og får igjen pengene av NAV.Men du må allergi testes Endret 18. september 2010 av Kårky
Gjest Aina Skrevet 9. oktober 2010 #51 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har fått det samme over natten. Våknet opp med stikk over hele kroppen, og da mener jeg hele! Soveromsvinduet står alltid åpent, å vi har x antall katter i nabolaget. Har fått lopper av katter før, så lurer på om det kan være årsaken. Har hendt tidligere at katter har komment seg inn på soverommet, så det er jo ikke umulig?
Gjest EBM Skrevet 14. desember 2010 #52 Skrevet 14. desember 2010 Det høres ut som om du har vegglus! De er nesten umulig å oppdage om du ikke har et trent øye. Kommer frem om natten og suger blod. Utrolig hardførde, plagsomme små jævler. Ikke alle reagerer på dem (jeg er en av de uheldige som klør...). Det lureste du kan gjøre, er å kontakte et profesjonelt firma for en utredning av leiligheten (de finner dem fort). Dette er et økende problem ikke bare i Norge, men spesielt også i øst-europa. Har hatt dem i flere leiligheter selv (bor ikke i Norge) og vært med på utallige bekjempelser. Mangler bare et offentlig diplom for å kunne kalle meg ekspert ;p De har ikke noe med hygiene å gjøre..bare så det er sagt (mange tror de kommer pga urenslighet, dette stemmer altså ikke). Lykke til! Og husk at om det er vegglus du har, så sprer de seg raskt til andre som overnatter hos deg eller som du overnatter hos (de er ekte blindpassasjerer for å si det slik).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå